بهترین کلینیک پوست در شهر کرج

کلینیک پوست در کرج

کلینیک پوست در کرج: کلینیک پوست می تواند ناراحتی های شما را از داشتن پوست شل و دارای چین وچروک رفع کند و پوستی جوان و شاداب به شما عزیزان هدیه دهد.
پیری اتفاقی اجنتاب ناپذیر است و همه‌ ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، به آن دچار می‌شویم و هرجه سن ما بیشتر شود اتفاقاتی که برای بدن می افتد نیز افزایش می یابد؛پس ممکن است موهایمان بریزد و پوست ما دچار افتادگی و چین و چروک می شود.
جوانی و زیباییِ همیشگی آرزوی بشر بوده و هست؛اگرچه هنوز روش قطعی و دائمی برای جلوگیری از پیر شدن کشف نشده، می‌توان با پیروی از توصیه‌هایی نشانه‌های پیری را به تعویق انداخت.

ورزش، تغذیه مناسب و مراقبت‌های لازم از جمله راه‌هایی هستند که بدن ما را تا سنین بالا سرحال تر و جوانتر نگه می‌دارند. همچنین روشهای کلینیکال جوانسازی پوست نیز وجود دارد که با بکارگیری آنها علائم پیری پوست به تعویق می‌افتد یا برطرف می‌شود.

پس ممکن است شما به دلایل زیادی نیاز به مراجعه به متخصص پوست و زیبایی داشته باشید. پیدا کردن یک کلینیک پوست در کرج که علاوه بر داشتن تجهیزات پیشرفته و حرفه ای، دارای پزشکان متخصص در زمینه پوست باشد و مهارت های لازم را برای درمان مشکلات شما داشته باشد کمی سخت بنظر می رسد.
مخصوصا اینکه در این روش درمان خانم ها هزینه ی زیادی می کنند ولی نتیجه ی دلخواهشان را نمیگیرند و مجبور به هزینه ی دوبرابر می شوند.

پاک سازی و آب رسانی پوست در کلینیک پوست کرج

پاک سازی یکی دیگر از روش های مراقبت از پوست است که پوست شما را درخشان و سالم میکند و تنها یک ساعت کافی است تا شما پوستی جوانتر داشته باشید.
از مزایای این روش درمانی می توان به این اشاره کرد که شما به راحتی می توانید تنها با یک جلسه تغییرات اصلی و جوانتر شدن پوست خود را ببینید و در این یک جلسه می توانید بسیاری از مشکلات پوستی خود مانند جوشهای سر سیاه را به راحتی از بین ببرید.
حتی شما می توانید فیشال پوست صورت را در منزل هم انجام دهید؛اما پیشنهاد ما این است که به کلینیک های تخصصی برای انجام پاکسازی پوست صورت خود مراجعه نمایید.

بهترین زمان برای انجام اینکار ۴ بار در سال است که بهتر است به هنکام تغییر فصل باشد، اما اگر قرار است درمان جهت برطرف کردن جای جوش صورت باشد، باید ماهی یکبار اقدام به فیشال پوست کنید و اگر پوستی حساس دارید بین هرجلسه دو ماه وقفه بیندازید.
پاکسازی پوست صورت یک روش درمانی مناسب برای لایه برداری، آبرسانی ،کلاژن سازی بوده که با قیمت مناسب و بهترین دستگاه ها در مرکز تخصصی پوست و زیبایی کاملیا انجام می شود.

هیدرودرمی پوست با استفاده از قدرت شفا بخش آب و اکسیژن، باعث می شود پوستی مرطوب و سالم داشته باشید.به طور حتم با این روش بهترین لایه برداری و حجم دهندگی به پوست که تاکنون داشته‌اید را تجربه خواهید کرد. یکی از مهم ترین مزایای این روش این ایت که مواد شیمیایی استفاده نمی شود.

درمان ترک های پوستی در کلینیک

ترک پوستی ،رگه های بلند، راه راه یا خطهایی موازی هستند که روی پوست ایجاد می شود. آنها هنگامی رخ می دهند که ناگهان پوست کشیده می شود و این مشکل بسیار شایع است. شایع ترین مناطق هم شکم، پهلو، ران، باسن، سینه ها و بازوها هستند.
این نوع ترک هازمانی اتفاق می افتد که پوست پس از یک دوره رشد شدید، در اکثر مواقع به دلیل بارداری، افزایش وزن، کاهش وزن نمی تواند شکل طبیعی خود را از سر بگیرد. میدانید که بیش از 50 درصد از خانمهای باردار در طول بارداری ترک پوستی را تجربه می کنند.
ترک های پوستی از نظر جسمی خطرناک نیستند اما باعث می شود فرد دچار ناراحتی و مشکلاتی شود؛حتی در بعضی خانم ها این ترک ها زندگی روزمره شان را دچار مختل می کند. قبل از ظهور ترک پوستی، پوست نازک می شود همچنین امکان دارد دچار خارش نیز بشود.
ترک های پوستی  ممکن است به تدریج کمتر مورد توجه قرار بگیرند، اما این امر ممکن است اغلب سال ها طول بکشد. لیزر درمانی تنها درمانی است که برای کاهش چشمگیر ترک پوستی به اثبات رسیده است. که از مزایای آن می توان به بهبود بخشیدن جریان خون، تحریک کردن سیستم بدنی اشاره کرد.

خدمات پوست کلینیک کاملیا کرج

خدمات پوست کلینیک کاملیا کرج

مشکلات پوستی شایع در بانوان

یکی از بیشترین مشکلاتی که بانوان دچار آن می شوند آکنه است.آکنه بر روی زنان بیشتر از مردان تاثیر می گذارد و بین زنان در۲۰ سالگی رایج است. اما گاهی نیز مشاهده شده است که زنان 50 ساله نیز دچار آکنه می شوند.

هیچ درمان واحدی برای آکنه وجود ندارد که بر روی همه بیماران یکسان عمل کند. بنابراین درمان آکنه برای هر بیمار ممکن است متفاوت باشد. پس از یائسگی، تولید چربی پوست خانم ها کمتر می شود و به این ترتیب به خودی خود و بدون نیاز به مصرف دارو آکنه از بین می رود.

میکرونیدلینگ در کلینیک پوست کاملیا کرج

میکرونیدلینگ از تکنولوژی خاصی بهره‌مند است که بر اساس کارایی خود ، نتایج فوق‌العاده ای را ایجاد می‌کند.میکرونیدلینگ یک عمل زیبایی است که با سوزن‌های بسیار ریز بسیار ظریف یک لایه‌برداری سطحی اما بسیار خوب از روی پوست شما انجام می‌دهد.

کلاژن مهم‌ترین پروتئین پوست است که عامل اصلی چال افتادن در یک نقطه از پوست مانند جای جوش، کمبود کلاژن در آن ناحیه می‌باشد. پس هر چیزی که بتواند به‌طور صحیح میزان کلاژن پوست را افزایش دهد، برای درمان جای جوش و مواردی از این دست مناسب است.
اما گاهی آن‌قدر این جای جوش ها عمیق هستند که تنها با میکرونیدلینگ تغییر زیادی نمی‌کنند. در این صورت باید سابسیژن نیز انجام شود.
سابسیژن یک عمل عمقی‌تر است که به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و مانند میکرونیدلینگ سطحی نیست. اما باز هم یک عمل غیرتهاجمی محسوب می‌شود. یعنی نیازی به برش نیست و سرپایی انجام می‌گیرد.

کاری که سابسیژن می‌کند این است که به‌صورت عمقی‌تر وارد پوست شده و به‌شدت پوست را برای ساخت کلاژن بیشتر تحریک می‌کند. به همین دلیل وقتی سابسیژن و میکرونیدلینگ با هم انجام می‌شوند نتایج شگفت‌انگیز هستند.

سوزن‌ها بریدگی‌های کوچکی در پوست شما ایجاد می‌کنند که ممکن است باعث کمی خونریزی نیز شود. بعدازآن پزشک کرم یا سرمی روی صورت شما پخش می‌کند و ضد آفتاب میزند. زیرا پوست به نور حساس می‌شود و در صورت عدم استفاده از ضد آفتاب پوستتان لکه می‌آورد.

کلینیک پوست کاملیا کرج

امروزه با رشد تکنولوژی در زمینه زیبایی درمان های متفاوتی برای مشکلات پوستی وجود دارد، کافی است با کلینیک کاملیا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این مرکز استفاده کنید؛ شما حتی می توانید جلسه حضوری در زمینه طول درمان خود با پزشک داشته باشید تا با آرامش خاطر بیشتری درمانتان را شروع کنید و اضطراب نداشته باشید.

این جلسه بسیار مهم است و باعث میشود ضمن اطلاع از هزینه ها و روش درمان ،خواسته های خود را برای پزشک بازگو کنید و به پزشک خود کمک کنید تا از جنس پوست و انتظارات شما مطلع شود.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک کاملیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

2 × یک =

فهرست