مزایای کربوکسی تراپی : با توجه به پیشرفت فوق العاده ای که علم پزشکی در سال های اخیر کرده، شاهد اضافه شدن مفاهیم و متدهای درمانی جدیدی در حوزه های مختلف در علم پزشکی هستیم. در حوزه زیبایی نیز شاهد به وجود آمدن روش های گوناگونی هستیم و همین مسئله باعث شده تا افراد به منظور زیبایی خود بتوانند از متدها و تکنیک های مختلفی استفاده کنند. یکی از روش های جدیدی که به شما کمک می کند تا بتوانید پوست خود را به بهترین شکل ممکن ترمیم کرده و آن را زیبا کنید، کربوکسی تراپی است. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به این روش انداخته و در رابطه با این روش توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

کربوکسی تراپی چیست؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که ممکن است توسط افراد مختلف مطرح شود، این است که Carboxytherapy چیست و چگونه این عمل می تواند به زیباسازی پوست کمک کند.

در پاسخ به این سوال باید گفت کربوکسی تراپی یک روش درمانی برای سلولیت، ترک های پوست و تیرگی پای چشم بوده و در واقع نوعی مزوتراپی به حساب می آید. تنها فرق این روش آن است که در این متد جدید، به جای تزریق مایعات مزوتراپی، از گاز دی اکسید کربن استفاده شده و تلاش می شود تا با تزریق این گاز پوست جوان شده و زیبایی فوق العاده ای به دست بیاورد. عمل دمیده شدن گاز در این روش، شبیه مزوتراپی در لایه مزودرم و در لایه زیر پوستی است.

نکته مهم این است که مزایا و ویژگی های فوق العاده ای که این روش دارد، باعث محبوبیت آن شده است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد اقدام به انجام این عمل زیبایی برای زیبا سازی پوست خود کنند.

کاربردهای کربوکسی تراپی

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید، کاربرد Carboxytherapy است. در این مورد باید به این نکته اشاره کرد که کاربرد این عمل برای ترمیم پوست در نقاط مختلف بدن است. شما می توانید این عمل را برای ترمیم گردن، صورت، بازوها، شکم، پاها، باسن، پای چشم و… استفاده کرده و با کمک گاز دی اکسید کربن به بهبود پوست به طرز چشمگیری کمک کنید.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته مبدا این عمل به کشور فرانسه و به دهه ۱۹۳۰ باز می گردد اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی و کاهش خطرات احتمالی این عمل، شاهد محبوبیت این روش در بین پزشکان زیبایی هستیم.

ایمنی کربوکسی تراپی

مزایای کربوکسی تراپی : افرادی که قصد انجام عمل زیبایی را دارند، باید ایمنی آن عمل را حتماً مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند. به این منظور لازم است تا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. در روش جوانسازی پوست با استفاده از گاز کربن دی اکسید، هیچ گونه عوارض جانبی و یا عوارض دائمی وجود ندارد و در واقع همین مسئله باعث شده تا بسیاری از افراد به سراغ این روش برای ترمیم پوست خود بروند.

در حقیقت می توان گفت که این روش که امروزه محبوبیت فوق العاده ای نیز به دست آورده، بدون هیچ عوارضی بوده و می تواند به شما کمک کند تا با ایمنی بالا اقدام به زیباسازی پوست خود کنید.

مزایای Carboxytherapy

در این بخش قصد داریم تا نگاهی به مزایای این عمل انداخته و شما را با مزایا و ویژگی های آن آشنا کنیم. اگر بخواهیم مهم ترین مزیت های این عمل را به شما معرفی کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت و راحتی فوق العاده

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در مورد این روش به آن توجه داشته باشید، این است که انجام این عمل به منظور جوانسازی و زیباسازی پوست بسیار سریع و راحت بوده و این مسئله باعث افزایش محبوبیت آن شده است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که جلسات درمانی این روش بسیار کوتاه بوده و معمولا ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.

  • دوره نقاهت بسیار کوتاه

یکی دیگر از مزایای کربوکسی تراپی انجام این عمل به منظوره زیبایی سازی پوست، این است که از دوره نقاهت بسیار کوتاهی بر خوردار است. شما می توانید پس از انجام این عمل، به راحتی اقدام به انجام کارهای روزمره خود کنید. این یکی از مواردی است که باعث افزایش محبوبیت این روش درمانی در بین افراد مختلف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

چهارده − 10 =

فهرست