کرج، درختی، نبش کوچه۴، ساختمان فرشتگان، ط۴، واحد۴۰۱ـ۴۰۲ (مشاهده کروکی)

هایفوتراپی کرج

هایفوتراپی چیست يكي از جديدترين روش ها براي سفت كردن و ليفت صورت است كه براي از بين بردن چين و چروك صورت نيز از آن استفاده مي شود. همچنين اين روش يك روش جايگزين ليفت است كه درد ندارد و حالتي كاملا غير تهاجمي است. دستگاه هایفو کرج از انرژي صورت و پوست شما استفاده مي كند و توليد كلاژن خواهد كرد كه در كل پوست سفت تري خواهيد داشت. روش هاي زيادي براي از بين بردن چروك صورت و شل شدگي پوست وجود دارد كه مورد تاييد پزشكان هم مي باشد اما موثر ترين آنها هایفوتراپی است. بدون جراحي انجام مي شود. در روش هایفوتراپی کرج در يك نقطه مشخص گرما شديدي ايجاد ميشود كه امواج اولتراسوند رخ مي دهد .

هایفوترابی در کرج

هایفو کرج

افرادي كه در اثر نور خورشيد پوست شان دچار آسیب شده است ميتوانند از اين روش درماني استفاده كنند و طي چند جلسه درماني نتيجه هایفوتراپی را حس كنند

همچنين كساني كه مسن تر هستند و از افتادگي و شل شدگي پوست گردن و پوست صورت خود رنج ميبرند مي توانند كانديد هاي خوب براي اين روش باشند

همينطور افراد بين ۳۵ الي ۷۵ سال نيز مي توانند اين روش را در نظر بگيرند

كساني كه چين و چروك صورت شان كم و ملايم است و افتادگي قابل درماني دارند

و كساني كه پوست آنها از حالت ارتجاعي و زيبايي خود خارج شده است زيرا كه هدف اصلي دستگاه هاي هایفوتراپی کرج جلوگيري از پير شدن است .

مراحل انجام هایفوتراپی کرج چیست ؟

ابتدا هایفوتراپی آنقدر هم دردی ندارد که شما می توانید تحمل کنید پس این را در نظر بگیرید که بدون کرمبی حسی هم می توانید به کار خود ادامه دهید. همچنین از شما عكس گرفته ميشود ب منظور اينكه بتوانيد پس از درمان قبل و بعد پوست خود را مقايسه كنيد.

کاربرد هایفوتراپی کرج چیست ؟

-از بين بردن چين و چروك صورت

-جوانسازي پوست

-رفع شل شدگي و افتادگي پوست اطراف پلك ها

-رفع افتادگي غبغب

-كشيدگي صورت

-درمان براي هر نوع پوست بدون محدوديت

-سفت كردن پوست

-تفكيك خطوط هاي ابرو و چانه

-از بين بردن افتادگي چانه

محل مناسب برای هایفو کرج

کامل صورت و ابرو

ناحیه پایین صورت ( فک )

گردن و دکلته

تعداد جلسات هایفوتراپی کرج

هایفوتراپی هم مانند برخی محل ها به عوامل مختلفی بستگی دارد برخی افراد با یک بار مراجعه کردن به نتیجه ایده آل خود می رسند ، که تعداد جلسات کاملیا به میزان شل شدگی و افتادگی پوست مربوط می باشد.

به عنوان مثال به برخی از بیماران توصیه میشود که چند بار این کار را انجام دهند زیرا پوست برخی از آنها مدام در حال پیر شدن می باشد. همچنین برای رسیدن به بهترین نتیجه ، پیشنهاد پزشکان و متخصصان این است که در طول سال اول ۴ جلسه درمانی انجام شود و در سال های بعد نیز ، سالیانه حداقل۱ الی ۲ جلسه درمان شوند.

مدت درمان این جلسات با خواست شما قابل تغییر است اما به شما توصیه میشود که در کار پزشک خود اختلال ایجاد نکنید.

پاک سازی پوست

مقايسه هایفو کرج با دیگر روش ها

روش درماني هایفو تراپی کرج كاملا از ايمن است و توسط بسياري از پزشكان مورد تاييد قرار گرفته است. روش هاي ديگري مانند ليفت كردن همراه با درد هستند و گاهي اوقات ممكن است صورت و يا پوست شما دچار خونريزي ود و يا حتي عفونت پوستي به سراغ شما بيايد. به همين دليل دستگاه با هزينه كمتر و عوارض كمتر بهترين روش براي زيبايي مي باشد . در این جوان سازي پوست شما بطور طبيعي رخ خواهد داد. البته ليفت براي كساني است كه آسيب ديدگي پوست شان بسيار بالا مي باشد و شما تا زماني كه اثرات كمي از پيري پوست خود داريد نيازي به جراحي ليفت نخواهيد داشت .

اثرات بلند مدت هایفو کرج

تاثير گذاري بالايي دارد و خطرات كمتري نيز به همراه دارد اما اثرات بلند مدت آن كمي ضعيف است يعني مدت زماني حدود ١ سال بعد از هایفو خود را حفظ مي كند و پس از آن پوست شما دوباره شروع به فرايند جديد پيري مي كند كه كلاژن هاي تازه ساخته شده از بین خواهند رفت و پوست شما مجددا به حالت قبلي خود باز ميگردد.

زمان انجام هایفو کرج چه حسي خواهيد داشت ؟

برخي بيماران هنگام درمان احساس سوزن سوزن شدن پوست خود را ميكنند. اما اگر نگران درد آن هستيد بايد بدانيد كه اين روش اصلا دردناك نيست و يا درد خفيفي هم ندارد .  تنها واكنش سنگيني كه شايد پوست شما نشان ميدهد قرمزي و تورم است كه طي چند ساعت نيز از بين خواهد رفت.

جوان سازی پوست صورت

ميزان تهاجمي بودن هایفوتراپی کرج

همانطور كه ميدانيد در روش هاي درماني هيچ برشي صورت نمي گيرد و نيازي به تزريق نيز نمي باشد از اين رو ميتوان گفت اين روش يك روش كاملا غير تهاجمي مي باشد

عوارض هایفو چیست ؟

مانند هر درمان زيبايي ديگر عوارضي دارد كه پزشك این عوارض را قبل از جراحي به شما اطلاع ميدهد. عوارض هایفوتراپی مواردي نادر هستند مانند سوزش و كبودي كه به صورت موقت ظاهر مي شوند و از بين خواهند رفت . در ابتدا ممکن است پوست شما کمی قرمز شود كه پس از گذشت چند ساعت از جراحي كاملا رفع خواهد شد . ممكن است پوشت شما عفونت كند و با حتي ممكن است دچار حساسيت هاي پوستي شويد . و در بعضی اوقات هم اين امكان وجود دارد جراحي هایفو کرج به سطح پوست و بافت هاي پوست شما آسيب واردكند.

مرکز جوان سازی پوست در کرج

کاملیا کلینیک یکی از بهترین مراکز زیبایی استان البرز  و بازسازی پوست در کرج می باشد که با کادری مجرب و تجهیزات روز دنیا ارائه دهنده خدمات جوان سازی پوست ، تزریق ژل ، بوتاکس و غیر می باشد