فیشیال درمانی پوست، متخصص پوست و مو و زیبایی

فیشیال درمانی پوست، کلینیک زیبایی، کرج

فیشیال درمانی پوست، کلینیک زیبایی، کرج : حتما این روزها کلمه ی فیشیال را بسیار از زبان دختران جوان و یا در مکان هایی مانند مزون های عروس، یا از زبان پزشکان پوست شنیده اید و به فکر فرو رفته اید که فیشال چیست؟ آیا باید فیشیال انجام دهیم؟ آیا فیشیال در جوانسازی و جلوگیری از پیری پوست موثر است؟ فواید و مضرات فیشیال چیست؟ آیا فیشیال باعث از بین رفتن لک ها و جوش ها می شود؟ تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا فیشیال درمانی پوست، کلینیک زیبایی، کرج را بررسی کنیم.

آنچه در این مقاله می خوانید:

تاثیر فیشیال درمانی پوست، کلینیک زیبایی، کرج

افرادی که این خدمات را ارائه می دهند، ادعا می کنند که این روش باعث رفع لک های پوستی، رفع چین و چروک، آبرسانی و افزایش کلاژن سازی می کند. در واقع این روش را یک راه حل بسیار ایده آل برای پاک سازی و جوانسازی پوست می دانند. اما طبق تحقیقات صورت گرفته میزان تاثیر این روش تنها به فعالیت هایی که انجام می شود بستگی دارد. با فیشال پوست مرطوب می شود اما نمی توان این روش را یک راه برای مبارزه با پیری دانست. درمان چین و چروک، اگزمای پوستی، لک و درمان جای جوش ها با این روش امکان پذیر نمی باشد.

مراحل فیشیال درمانی صورت در کلینیک کاملیا

  • پاکسازی

اولین گام در فرآیند هیدروفیشیال شامل پاکسازی صورت با استفاده از یک ابزار تخصصی می‌ شود که با حرکات دورانی باعث از بین بردن کثیفی، چربی و ناخالصی ‌ها از پوست می‌ شود.

  • لایه‌برداری

بعد از اینکه پوست کاملاً تمیز شد، مرحله لایه‌ برداری انجام می‌ شود. دستگاه هیدروفیشیال از لایه ‌برداری ملایم اسیدی برای حذف سلول‌ های مرده پوست استفاده می‌ کند و پوست صاف‌تر و روشن ‌تر زیرین را بیرون می‌آورد. این مرحله همچنین به باز شدن منافذ پوست و آماده‌سازی پوست برای استخراج کمک می‌ کند.

  • استخراج

در این مرحله، ابزار هیدروفیشیال از مکانیزمی مکشی برای استخراج جوش‌ های سرسیاه، سرسفید و سایر ناخالصی‌ ها از پوست استفاده می‌ کند. این مرحله بدون درد است و می‌ تواند به باز کردن منافذ مسدود شده، کاهش ظاهر آکنه و احتقان کمک کند.

  • هیدراتاسیون

هنگامی که پوست به طور کامل تمیز، لایه‌برداری و استخراج شد، نوبت به آبرسانی می‌ رسد. دستگاه هیدروفیشیال یک سرم فرموله شده خاص را به پوست می‌ رساند که حاوی آنتی اکسیدان‌ها، پپتید‌ها و اسید هیالورونیک است.

  • حفاظت

مرحله نهایی در فرآیند هیدروفیشیال شامل محافظت از پوست است. لایه‌ای از ضدآفتاب یا سایر محصولات محافظ روی پوست اعمال می‌ شود تا از آن در برابر اشعه ماوراء بنفش و سایر عوامل محیطی که می‌ تواند به پوست آسیب برساند، محافظت می‌کند.

پاکسازی صورت در کلینیک کاملیا کرج

پاکسازی صورت در کلینیک کاملیا کرج

ماندگاری فیشیال درمانی به چه صورت است

دقت داشته باشید که تاثیر فیشال در جوانسازی و پاک سازی پوست هرچند چشم گیر باشد، اما بسیار کوتاه بوده و تاثیر طولانی مدتی در پی نخواهد داشت. اگر شما آن دسته از افرادی هستید که عزم پاکسازی و جوانسازی پوست دارند؛ کافیست مشاوره ای کوتاه با یک متخصص پوست در کلینیک های معتبر و مجرب داشته باشید تا از تعداد دفعات و جلسات لازم در زمینه جوانسازی و همچنین چگونگی لایه برداری سلول های مرده از پوستتان آگاه شوید. گاهی روش هایی همچون فیشیال در مکان های نامعتبر می توانند در کنار عدم تاثیر در جوانسازی پوست شما، عوارض ناخوشایندی نیز به دنبال داشته باشد.

چه زمانی فیشیال پوست نباید انجام شود

آکنه فعال: اگر آکنه فعال یا روزاسه مزمن دارید، هیدروفیشیال می‌ تواند پوست شما را تحریک کرده و این شرایط را بدتر کند.

اگزما: افراد مبتلا به اگزما یا درماتیت ممکن است پوست حساسی داشته باشند که ممکن است در طول درمان ملتهب یا تحریک شود.

پوست آفتاب سوخته یا آسیب دیده: اگر پوست شما دچار آفتاب سوختگی یا آسیب دیده باشد، هیدروفیشیال می‌تواند به پوست آسیب بیشتری برساند و موجب تحریک بیشتر شود.

زخم‌‌ها یا بریدگی ‌های باز: اگر هر گونه زخم یا بریدگی باز روی صورت خود دارید، بهتر است قبل از استفاده از هیدروفیشیال صبرکنید تا بهبود یابد.

بارداری یا شیردهی: استفاده از هیدروفیشیال در دوران بارداری یا شیردهی توصیه نمی‌ شود زیرا تحقیقات محدودی در مورد ایمنی آن در این زمان‌ ها وجود دارد.

آلرژی: اگر به هر یک از مواد به کار رفته در سرم هیدروفیشیال حساسیت دارید، باید از درمان خودداری کنید.

پاکسازی صورت کلینیک کرج

سوالات متداول در زمینه انجام فیشیال صورت

  • هزینه فیشیال صورت بر چه اساسی تعیین می شود؟

هزینه انجام فیشیال صورت با توجه به روش هر مرکز زیبایی و آرایشی متفاوت است. اصولا در این روش از انواع ماسک های صورت استفاده می کنند که با توجه به نوع ماسک استفاده شده هزینه تعین خواهد شد.

  • آیا فیشیال دردناک است؟

خیر، فیشال پوست اصلا دردناک نیست. بیماران ممکن است در مرحله استخراج کمی مکش را احساس کنند، اما به طور کلی، این درمان نسبتاً ملایم و بدون درد است.

  • آیا فیشیال پوست عوارضی دارد؟

شایع‌ ترین عارضه جانبی هیدروفیشیال قرمزی یا سوزش خفیف است که معمولاً تا چند ساعت پس از درمان برطرف می‌ شود.

پاکسازی صورت در کرج

پاکسازی صورت در کرج

بهترین فیشیال درمانی پوست در کلینیک زیبایی کرج

شما می‌ توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی کاملیا و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از هزینه فیشیال صورت خود مطلع شوید. جهت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۳۵۳۳۶۶۰ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک کاملیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پنج × پنج =

فهرست