در راستای زیباسازی و جوانسازی پوست شاهد روش ها و متدهای مختلفی به منظور زیباسازی پوست هستیم. یکی از این روش ها، تزریق ژل به صورت است که باعث جوانسازی پوست شده و همچنین برای درمان چین و چروک گزینه فوق العاده ای محسوب می شود. در حال حاضر شاهد انواع مختلف ژل صورت هستیم و به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با این ژل ها آشنا کرده و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را ارائه دهیم.

تزریق ژل

ژل کلاژن گاوی یکی از انواع مختلف ژل صورت

یکی از انواع مختلف ژل صورت، ژل گاوی است که از پوست گاو به دست آمده و از آن برای درمان چین و چروک استفاده می شود. این ژل ها به نسبت سایر ژل ها ارزان تر بوده اما احتمال ایجاد عوارض جانبی در آن وجود دارد. به همین دلیل معمولا پیش از تزریق آن تست آلرژی صورت می گیرد تا اگر فرد به این نوع از ژل حساسیت دارد، به سراغ روش های دیگری بروید.

ژن کلاژن انسانی

دسته دیگری از انواع مختلف ژل صورت، ژل های کلاژن انسانی هستند که از سلول های انسانی کشف شده و برای درمان چین و چروک گزینه مناسبی به حساب می آید. این ژل ها به نسبت نمونه های گاوی واکنش آلرژیک کمتری داشته و همین مسئله باعث افزایش محبوبیت آن شده است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این ژل ها از ژل های کلاژن گاوی گران تر است و تزریق آن هر ۳ تا ۶ ماه یکبار تکرار می شود.

ژل کلاژن خوک

ژل کلاژن خوک نوع دیگری از انواع مختلف ژل صورت بوده که از تاندون های خوک استخراج شده و بدون آلرژی می تواند وارد پوست شما شود. این ژل برای درمان چین و چروک های متوسط و عمیق گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. نکته مهمی که باید بدانید این است که نتایج حاصل آن تقریباً فوری بوده و همچنین این ژل ها تا ۶ ماه دوام دارند و این مسئله باعث افزایش محبوبیت این محصولات شده است.

ژل های اسکلاپچرا یکی از انواع مختلف ژل صورت

نوع دیگری از انواع مختلف ژل صورت، ژل های اسکلاپچرا هستند که در واقع جایگزینی برای چربی هایی از دست رفته بوده و به زیر پوست تزریق می شود. این ژل باعث تحریک فرایند کلاژن سازی پوست شده و در واقع یک درمان زیبایی برای مشکلات پوستی به حساب می آید.

نکته مهمی که باید بدانید این است که تزریق این ژل باعث حجیم شدن پوست نخواهد شد بلکه تنها بدن را تحریک می کند تا به تدریج اقدام به تولید کلاژن کند.

این تولید کلاژن باعث می شود تا چین های عمیق اطراف دهان و همچنین گونه های گود افتاده حجیم شده و شاهد درمان آن باشیم. از این ژل برای درمان چین و چروک پوست استفاده می شود اما نتایج آن نسبتاً طولانی است، چرا که در این روش بدن برای تولید کلاژن تحریک می شود.

روش های نوین جوانسازی پوست

ژل های رادیس

یکی دیگر از ژل هایی که برای تزریق صورت از آن ها استفاده شده و در دسته بندی انواع مختلف ژل صورت قرار می گیرد، ژل های رادیس است. این ژل ها از موادی ساخته شده اند که به استحکام استخوان و ساختار آن کمک کرده و حاوی مواد معدنی است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این ژل ها در زیر سطح پوست تزریق شده و باعث زیباسازی پوست می شود. همچنین به شکل شدیدی چین و چروک را کاهش می دهد. نواحی که معمولا در آن از ژل های رادیس استفاده می شود، چانه، فک های کوچک، گونه های فرو رفته، چین و چروک های عمیق و… است.

بهترین نوع ژل صورت

یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می شود این است که از بین انواع مختلف ژل صورت به سراغ کدام محصولات برویم. در پاسخ به این سوال باید گفت که لازم است تا برای انتخاب ژل صورت مناسب از پزشک زیبایی متخصص کمک گرفته تا با توجه به نیاز شما بهترین نوع ژل انتخاب شود.

عدم مشورت با فرد متخصص باعث می شود تا ژل نامناسبی بر روی صورت شما تزریق شده و نتایج به دست آمده به هیچ عنوان مطابق با نیاز و خواسته شما نباشد. در نتیجه حتماً با پزشک متخصص در حوزه تزریق ژل مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شانزده + پانزده =

فهرست