تاثیر های مثبت و منفی لیزر موهای زائد بر بدن

مزایا و معایب لیزر موهای زائد بر بدن

مزایا و معایب لیزر موهای زائد بر بدن : برخلاف روش های مرسوم مانند تراشیدن موهای زائد، بند انداختن، استفاده از موم، کرم ‌ها و اسپری ‌های موبر، مهم ترین دلیلی که باعث می‌شود از لیزر برای رفع موهای زائد بدن استفاده کنیم، صرف مبلغی مشخص، در یک بازه‌ زمانی معین است که یکبار برای همیشه اتفاق می ‌افتد. لیزر موهای زائد می‌ تواند به ‌جای استفاده زیاد از روش های موقتی، به یک باره همه موهای زائد نواحی مختلف بدن را، فقط ظرف چند جلسه از بین ببرد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا مزایا و معایب لیزر موهای زائد بر بدن را بررسی کنیم.

لیزر موهای زائد در کرج

لیزر موهای زائد در کرج

آنچه در این مقاله می خوانید:

مزایای لیزر موهای زائد برای مردان

مزایای لیزر موهای زائد برای مردان

مزایا و معایب لیزر موهای زائد بر بدن چیست

با اینکه لیزر موهای زائد مزایای بسیار زیادی به دنبال دارد، اما ممکن است عوارضی را برای شما داشته باشد. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که درمان با این روش ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشد. اکثر افراد برای اینکه بتوانند دوره درمانی خود را کامل کنند، باید حدود یکسال زمان بگذارند که این موضوع برای همه افراد قابل تحمل نیست. نوع پوست فرد نکته دیگری است که باید بدانید. برخی از افراد دارای پوست حساس هستند که به همین علت بر اثر پرتو لیزر دچار التهاب خواهند شد. البته مقدار التهاب زیاد نیست و معمولا پس از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.

در کلینیک کاملیا، معجزه جوانی و زیبایی را تجربه کنید.

پيشرفته ترين مركز ليزر كرج

پيشرفته ترين مركز ليزر كرج

مزایای مهم لیزر موهای زائد چیست

سرعت بالا و همیشگی:

با استفاده از لیزر موهای زائد برای همیشه از رویش موهای خود راحت می شوید. این روش یکی از بهترین روش هایی است که سرعت رشد مو را بسیار کاهش می دهد. در مقایسه با دیگر روش ها سرعت بیشتری در زمان کم دارد.

نکات بعد از انجام لیزر

نکات بعد از انجام لیزر

روشی آسان و بدون درد:

درد لیزر بسیار کم است و اصلا نباید از این بابت نگرانی داشته باشید. درد آن از اپیلاسیون بسیار کم تر است. این درد با گذشت تعداد جلسات کمتر نیز می شود.

قابل استفاده برای تمامی نواحی بدن:

لیزر موهای زائد برای همه نقاط بدن قابل استفاده است و به راحتی می توان حتی نقاط غیر قابل دسترس را لیزر کرد. بنابراین لیزر به سهولت قسمت های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد

  • خیر: برای کسب نتیجه دلخواه حتما باید روند کامل جلسات را طی کنید.
  • یکی دیگر از معایب این روش هزینه بیشتر آن در مقایسه با دیگر روش های حذف موهای زائد است. (اما هم دوام بیشتری دارد و هم کیفیت آن بیشتر است).
  • لیزر معمولا برای موهای تیره تر و پوست های روشن تر عملکرد بهتری دارد.
  • دستگاه لیزر فقط موهایی که رنگ سیاه دارند را شناسایی می کند و از بین می برد. به همین دلیل موهای رنگ شده یا زرد و قهوه ای به خوبی با این دستگاه از بین نمی روند.
لیزر موهای زائد با الکساندرایت کرج

لیزر موهای زائد با الکساندرایت کرج

مزایای استفاده از لیزر مو کندلا الکساندرایت

لیزر الکساندرایت و الکس پرو می‌ توانند هر ناحیه از بدن شامل پاها، بازوها، بیکینی، صورت، شکم و زیر بغل را به خوبی درمان کنند. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از لیزر کندلا الکساندرایت این است که به پوست شما اصلا آسیب نمی رساند و فقط موها را هدف قرار می دهد. الکساندرایت نواحی وسیع مانند کمر و پاها را هم در زمانی کم تر از ۳۰ دقیقه لیزر می کند. کندلا بهترین اثر را برای پوست های روشن با موهای تیره دارد.

سوالات متداول

چند جلسه طول می‌ کشد که موهای بدن کامل از بین برود؟

حتما می دانید که ریشه موهای شما به یک اندازه نیستند تا در یک زمان خاص از بین بروند. البته با دستگاه های لیزر پرقدرت مثل لیزرالکس پرو و دایود می‌ توان رشد موها را در سریع ترین زمان به حداقل رساند. در اکثر مواقع تعداد جلسات برای هر فرد بین شش تا هشت جلسه می باشد.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

خیر؛ البته سطح درد و ناراحتی که توسط لیزر موهای زائد ایجاد می‌ شود، بستگی به حساسیت شخص و ناحیه درمانی دارد. به طور کلی درد ناشی از لیزر قابل تحمل است.

لیزر موهای زائد برای چه افرادی ممنوع است؟

کسانی که دچار بیماری‌ های پوستی مثل اگزما، کهیر و تبخال ناحیه تناسلی باشند مناسب این روش نیستند. همچنین خانم‌ هایی که در دوره بارداری و شیردهی هستند نباید از لیزر استفاده کنند.

کلینیک لیزر گلشهر کرج

کلینیک لیزر گلشهر کرج

مزایا و معایب لیزر موهای زائد بر بدن در کلینیک کاملیا

کلینیک زیبایی پوست و مو کاملیا با مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه ‌ها و دانش و تجربه کادر درمانی می‌ تواند در زمانی محدود و بدون عوارض، به رفع موهای زائد شما در کرج بپردازد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۳۵۳۳۶۶۰ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

در کلینیک کاملیا خدمات لیزر موهای زائد برای تمام نواحی بدن، با جدید ترین متدها و پیشرفته ترین دستگاه ها توسط متخصصان با تجربه انجام می شود؛ استفاده از لیزر در این مرکز ایمن، بدون درد و بلند مدت با یک قیمت بسیار مناسب است.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک کاملیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پانزده + چهارده =

فهرست