تزریق بوتاکس با بهترین کیفیت و بیشترین ماندگاری

مرکز تخصصی تزریق بوتاکس در کرج،قیمت های بوتاکس

مرکز تخصصی تزریق بوتاکس در کرج،قیمت های بوتاکس : زیبایی و جلوگیری از روند پیر شدن یکی از تلاش‌ های انسان در طول دوره‌ های مختلف بوده است. انسان‌ ها از روش‌ های مختلفی برای کند کردن پیری پوست استفاده کرده ‌اند و از مواد مختلفی برای از بین بردن چین و چروک روی آن بهره برده‌اند.

چین و چروک پوست سبب از بین رفتن شادابی، طراوت و در نهایت جوانی پوست می‌ شود. یکی از روش‌ های رایج و قطعی برای حذف چروک‌ های پوست، استفاده از بوتاکس است. در این مقاله می خواهیم همه چیز را درباره مرکز تخصصی تزریق بوتاکس در کرج، قیمت های بوتاکس توضیح دهیم.

هزینه بوتاکس خط خنده در گلشهر کرج

هزینه بوتاکس خط خنده در گلشهر کرج

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین مرکز تخصصی تزریق بوتاکس در کرج، قیمت های بوتاکس

انتخاب یک کلینیک بوتاکس botox clinic خوب به موارد متعددی بستگی دارد که باید به آن ها توجه نمایید. سالانه میلیون ها نفر اقدام به تزریق بوتاکس می کنند اما گرفتن نتیجه مناسب مهم ترین بخش این روش درمانی است. با توجه به کاربرد های بوتاکس مانند از بین بردن چین و چروک ها و خطوط صورت، رفع اسپاسم گردن و کاهش تعریق باید از قبل تمامی عملکرد ها و عوارض جانبی آن را بدانید. این راهکار به شما کمک می کند تا با آگاهی کامل مرکز بوتاکس مناسبی را انتخاب کنید که در آن جا احساس راحتی کنید و هرگونه خطری را به حداقل برسانید.

بوتاکس مصپورت در کرج

بوتاکس مصپورت در کرج

اهمیت نقش پزشک متخصص در انتخاب بهترین کلینیک بوتاکس

اولین و مهم ترین مرحله انتخاب پزشک برای تزریق بوتاکس می باشد. بهترین راه برای به حداقل رساندن خطرات انجام کار توسط یک پزشک مجرب در کرج است. به هیچ عنوان به مراکزی که تزریق توسط فردی غیر متخصص انجام می شود مراجعه نکنید. پزشکان با توجه به علم و دانش و دوره های حرفه ای که آموزش دیده اند اقدام می کنند بنابراین از هرگونه عوارضی اطلاع دارند. تمام پزشکانی که دارای مجوز هستند به صورت قانونی می توانند بوتاکس را به شما تزریق نمایند. با این حال انتخاب یک پزشک متخصص پوست یک تصمیم گیری درست می باشد.

تزریق بوتاکس دیسپورت

تزریق بوتاکس دیسپورت

برای استعلام قیمت و هزینه هر سی سی تزریق بوتاکس می توانید با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس بگیرید.

مزایای تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی کاملیا

ما در کلینیک کاملیا با فراهم آوردن مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری در تصمیم گیری و انتخاب آگاهانه به شما کمک می نماییم. همچنین تمامی اطلاعات لازم در رابطه با عملکرد بوتاکس، نحوه تزریق بوتاکس، مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس، عوارض و جلوگیری از خطرات را در سایت در اختیار شما قرار داده ایم. برای مشاهده نمونه کارها به صفحه اینستاگرام کلینیک کاملیا مراجعه نمایید و برای رزرو وقت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

توصیه های قبل از تزریق بوتاکس در مرکز تخصصی کرج

اگر قبلا تزریق بوتاکس انجام داده اید و یا مشکلات و بیماری های زمینه ای دارید حتما به پزشک خود اطلاع دهید. حتی اگر در حال مصرف دارو های خاص و یا مکمل های غذایی هستید آن را گزارش دهید. اکثر افراد آلرژی های گوناگونی نسبت به مواد مختلف دارند. ممکن است شما جزو افرادی دسته بندی شوید که به بوتاکس حساسیت داشته باشند به همین دلیل هرگونه حساسیت و آلرژی را درپرونده خود ذکر کنید.

تزریق بوتاکس در کلینیک کاملیا کرج

تزریق بوتاکس در کلینیک کاملیا کرج

کاربردهای تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص

  • قرینه کردن دو طرف صورت
  • درمان افتادگی پلک
  • درمان و کاهش تعریق بیش از حد نواحی ختلف بدن مانند کف دست‌ها یا زیر بغل
  • از بین بردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم
  • بالا بردن ابروها
  • درمان افتادگی گوشه‌های لب و نوک بینی
  • کاهش خطوط ایجاد شده در گردن
  • حذف چین و چروک چانه
  • از بین بردن خط اخم
  • درمان خط خنده
قیمت تزریق بوتاکس پیشانی در کرج

قیمت تزریق بوتاکس پیشانی در کرج

برای دیدن خدمات ما در زمینه تزریق ژل لب وارد شوید.

تزریق ژل لب در -کلینیک کاملیا-گلشهر-کرج

تزریق ژل لب در -کلینیک کاملیا-گلشهر-کرج

سوالات متداول در زمینه بوتاکس، مزایا و کاربرد آن

  • ماندگاری تزریق بوتاکس چقدر است؟

اثر بوتاکس سه تا شش ماه باقی می ماند و بعد از آن باید ترمیم شود. تزریق بوتاکس بین ۱۰ الی ۲۰ دقیقه طول می کشد و اثر آن بین چهار تا هفت روز شروع می شود. ماندگاری بوتاکس به محل تزریق بستگی دارد. برای مثال میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی و گونه کمتر ازسایر اعضای صورت است زیرا این اعضا تحرک بیشتری می کنند.

  • سن مناسب بوتاکس از چند سال شروع می شود؟

در اواخر دوره 30 سالگی پوست شما با از دست دادن کلاژن شروع به کاهش حجم می‌ کند. اما در بعضی از افراد چین و چروک روی صورت بین 20 تا 30 سالگی اتفاق می‌ افتد. بهترین سن تزریق بوتاکس و ژل بالای 18 سال است. ممکن است شما در 20 سالگی احساس نیاز برای تزریق داشته باشید و برخی تا 40 سالگی هم نیاز به تزریق نداشته باشند.

  • چه مراقبت‌ هایی بعد از بوتاکس لازم است ؟

تا 24 ساعت بعد از تزریق از رفتن به سونا و جکوزی اجتناب کنید. به ناحیه بوتاکس تا پنج ساعت آب نزنید. حداقل سه روز بعد از تزریق از ورزش‌ های سنگین خودداری کنید. در ساعات اولیه بوتاکس از یک کمپرس یخ در ناحیه تزریق استفاده کنید. روز اول تزریق از عینک‌ های آفتابی استفاده نکنید. در روزهای اول اگر سردرد دارید با مشورت پزشک از داروهای مسکن استفاده کنید.

کلینیک لیزر کاملیا گلشهر کرج

کلینیک لیزر کاملیا گلشهر کرج

کاملیا، بهترین مرکز تخصصی تزریق بوتاکس در کرج

اگر شما نیز به دنبال بهترین متخصص پوست و مو در کرج هستید می توانید از این سایت کمک بگیرید. هم چنین با شماره های موجود در سایت می توانید تماس گرفته و مشاوره رایگان داشته باشید. در کلینیک زیبایی کاملیا، شما عزیزان می توانید تمامی خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل، تزریق چربی، بوتاکس، میکرودرم، لیزر و مزونیدلینگ را دریافت نمایید. سال ها تجربه ی موفقیت آمیز کلینیک زیبایی کاملیا این اطمینان را به شما می دهد که در صورت انتخاب این مجموعه برای تزریق بوتاکس، عوارض و خطراتی برای شما وجود نداشته باشد.

کلینیک لیزر گلشهر کرج

کلینیک لیزر گلشهر کرج

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک کاملیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

15 + 2 =

فهرست