کلینیک لیزر تخصصی در گلشهر کرج

لیزر موهای زائد بدون درد کرج

لیزر موهای زائد بدون درد کرج : روشی که این روزها برای از بین بردن موهای زائد باب شده، لیزر موهای زائد می‌ باشد. با لیزر موهای زائد صد در صد موهای شما از بین نمی ‌رود اما باید بدانید موهای سرسخت و زبری که مدت‌ها از وجودشان رنج می‌ بردید، بسیار کم می ‌شوند و اگر چیزی از آنها باقی بماند جز موهایی نازک نیست. با لیزر موهای زائد دیگر نگران کمبود وقت برای شیو کردن روزانه و تحمل درد و هزینه‌ های اپیلاسیون نباشید. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا مزایای لیزر موهای زائد بدون درد کرج را بررسی کنیم.

کاربرد لیزر برای موهای زائد زنان

کاربرد لیزر برای موهای زائد زنان

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • نحوه انجام لیزر موهای زائد بدون درد کرج
  • عملکرد لیزر موهای زائد در کلینیک به چه صورت است
  • چه کسانی نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند
  • آیا لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی کاملیا درد دارد
  • سوالات متداول
  • بهترین لیزر موهای زائد بدون درد در کلینیک کاملیا
معرفی بهترین مرکز لیزر در سال ۱۴۰۲ کرج

معرفی بهترین مرکز لیزر در سال ۱۴۰۲ کرج

نحوه انجام لیزر موهای زائد بدون درد کرج

لیزر موهای زائد یک روش زیبایی است که در آن از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. نحوه انجام لیزر موهای زائد به این صورت است که لیزر پرتویی از نور ساطع می کند که توسط رنگدانه موجود در مو جذب می شود. انرژی نور به گرما تبدیل می شود که به فولیکول مو آسیب می رساند. این آسیب از رشد مجدد موها جلوگیری می کند. مراحل انجام لیزر موهای زائد معمولاً در یک سری جلسات انجام می شود که هر درمان با فاصله چهار تا شش هفته انجام می شود.

لیزر الکس کندلا در کرج

لیزر الکس کندلا در کرج

تعداد درمان های مورد نیاز بسته به ناحیه تحت درمان و ضخامت و رنگ مو متفاوت خواهد بود. در طول روش لیزر موهای زائد، از شما خواسته می شود که تمام لوازم آرایش و جواهرات را از ناحیه تحت درمان پاک کنید. همچنین ممکن است به شما یک کرم بی‌ حس کننده داده شود تا روی آن ناحیه بمالید. سپس تکنسین لیزر تنظیمات روی لیزر را متناسب با نوع پوست و رنگ موی شما تنظیم می کند. لیزر به دفعات از ناحیه درمان عبور داده می شود. ممکن است در طول عمل احساس گرما یا سوزش داشته باشید.

کل روش معمولاً ۱۵-۳۰ دقیقه طول می کشد. پس از لیزر موهای زائد، ممکن است کمی قرمزی، تورم یا کبودی را مشاهده کنید. برای رزرو وقت لیزر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

عملکرد لیزر موهای زائد در کلینیک به چه صورت است

عملکرد لیزر موهای زائد به این شکل است که دستگاه‌های لیزر مو های زائد از پرتویی از نور بسیار متمرکز برای هدف قرار دادن فولیکول ‌های مو استفاده می‌ کنند. نور لیزر توسط رنگدانه موجود در ساقه مو جذب می‌ شود که به فولیکول آسیب می‌ رساند و رشد مو در آینده را کند یا متوقف می‌ کند. این دستگاه دارای مکانیزم خنک کننده برای محافظت از پوست در برابر آسیب گرما است.

لیزر موهای زائد مردان کرج

لیزر موهای زائد مردان کرج

انواع مختلفی از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده می‌ شود که هر کدام دارای طول موج‌ های متفاوتی هستند، بنابراین انتخاب دستگاهی مناسب با نوع پوست و موی شما بسیار مهم است. این روش به طور معمول در طول جلسات متعدد انجام می‌ شود، زیرا موها دارای چرخه رشد هستند و فقط موهای در حال رشد فعال می‌ توانند مورد هدف قرار گیرند.

اثربخشی درمان به عواملی مانند رنگ پوست، رنگ مو و ضخامت مو بستگی دارد. به طور کلی هنگامی که لیزر توسط یک متخصص مجاز و آموزش دیده انجام شود هیچ خطری وجود ندارد، اما عوارض جانبی می‌ تواند شامل قرمزی موقت، تورم و تغییر رنگ پوست باشد.

چه کسانی نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند

لیزر موی زائد برای همه افراد مناسب نیست و گروه‌ های خاصی از افراد هستند که باید از این روش درمانی اجتناب کنند. در ادامه می توانید ببینید که چه کسانی نباید لیزر موی زائد انجام دهند:

  1. زنان باردار یا شیرده به دلیل خطرات احتمالی برای جنین یا نوزاد باید از ليزر موهاي زائد اجتناب کنند.
  2. افرادی که دارای رنگ پوست تیره یا پوست برنزه هستند نیز در معرض خطر آسیب یا تغییر رنگ پوست در اثر لیزر هستند.
  3. افرادی که دارای شرایط پزشکی مانند بیماری‌ های پوستی، عفونت یا زخم هستند باید از لیزر مو زائد تا زمانی که شرایطشان بهبود نیابد اجتناب کنند.
  4. افرادی که سابقه اسکار دارند، ممکن است کاندیدای خوبی برای لیزر موهای زائد نباشند، زیرا لیزر می‌ تواند جای زخم را بدتر کند.
  5. افرادی که اخیرا آفتاب سوخته شده‌اند یا در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار گرفته ‌اند نیز باید از لیزر موی زائد خودداری کنند، زیرا این موضوع می ‌تواند خطر آسیب پوست را افزایش دهد.
  6. مهم است که قبل از رفع موهای زائد با لیزر، در مورد هرگونه نگرانی و شرایط سلامتی با پزشک متخصص پوست و مو صحبت کنید.
کلینیک لیزر گلشهر کرج

کلینیک لیزر گلشهر کرج

آیا لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی کاملیا درد دارد

در مقایسه با روش‌ های دیگر حذف موهای زاید مانند اپیلاسیون، استفاده از لیزر کم ترین درد را به همراه دارد. در طول فرایند لیزر درمانی، می‌ توانید احساس گرما و تورم کوچکی در منطقه مورد نظر احساس کنید، اما این علائم سریع بهبود می ‌یابند و درد قابل توجهی نیستند. میزان درد حاصل از لیزر برای حذف موهای زائد، به عوامل مختلفی مانند نوع پوست، محل استفاده، سطح حساسیت و میزان موها بستگی دارد.

سوالات متداول در زمینه لیزر موهای زائد

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد چقدر است؟

وسعت ناحیه ی تحت درمان با لیزر برای از بین بردن موهای زائد تاثیر بسیاری بر تعداد جلسات مورد نیاز بر لیزر موهای زائد دارد. اما در حالت کلی شما باید یک دوره‌ ی درمانی را تکمیل کنید. این دوره ی معمولاً شامل چهار تا شش جلسه‌ ی لیزر با فواصل حدود شش هفته می باشد.

کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد چه شرایطی دارد؟

برای افرادی که موهای زائد آن‌ ها به‌راحتی قابل دیدن هستند و ایجاد احساس ناراحتی و افسردگی برای آن‌ ها می‌ کند لیزر موهای زائد مناسب است. لیزر برای حذف موهای زائد، برای پوست‌ هایی که رنگ تیره ‌تری دارند و دارای، موهای تیره و سخت ‌تر هستند، ممکن است کمی بیشتر اثر داشته باشد.

لیزر موهای زائد برای چه افرادی ضرر دارد؟

کسانی که دارای پوست حساس هستند، مثلاً در صورتی که دارای مشکلات پوستی مانند لکه ‌های قهوه‌ای، ترشح بیش از حد روغنِ پوست و یا جوش هستند، ممکن است در معرض عوارض جانبی بیشتری باشند. همچنین، کسانی که دارای موهای روشن هستند، با خطر بیشتری از التهاب و آسیب به پوست همراه هستند.

کلینیک تخصصی لیزر در کرج

کلینیک تخصصی لیزر در کرج

بهترین لیزر موهای زائد بدون درد در کلینیک کاملیا

در کلینیک زیبایی کاملیا، شما عزیزان می توانید تمامی خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل، تزریق چربی، بوتاکس، میکرودرم، لیزر ، هایفوتراپی و خدمات دیگر را دریافت نمایید. سال ها تجربه ی موفقیت آمیز کلینیک زیبایی کاملیا این اطمینان را به شما می دهد که در صورت انتخاب این مجموعه برای لیزر، عوارض و خطراتی برای شما وجود نداشته باشد.

ليزر فول بادي اقايان در كرج

ليزر فول بادي اقايان در كرج

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۳۵۳۳۶۶۰ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک کاملیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

هفت + 20 =

فهرست