لیزر دایود در کرج

لیزر دایود در کرج

لیزر دایود در کرج: دستگاه لیزر دایود امروزه از جمله دستگاه های لیزر پیشرفته جهت لیزر موهای زائد بانوان و آقایان در سطح دنیا می باشد زیرا همانگونه که اطلاع دارید انتخاب دستگاه لیزر مناسب برای شما بصورت سلیقه ای نیست و باید بر اساس معیارهای تشخیص پزشکی و پوست و مو هر شخص باشد در غیر اینصورت شما به هیچ وجه نتیجه لازم را لیزر خود نگرفته و در بازه زمانی طولانی خسته شده  و ادامه درمان را رها میکنید
بسیاری از مراجعه کنندگان به هنگام مراجعه به کلینیک کاملیا از اپراتورهای ما سوال می کنند که چرا بدنشان همچنان دارای موهای زائد است و پس از انجام جلسات طولانی مدت لیزر هنوز نتیجه دلخواه را نگرفته اند.
پاسخ ما به شما این است که حتما شما دستگاه لیزر مناسب با پوست و موی بدن خود را انتخاب نکرده اید و در آن مرکز به شما مشاوره صحیح داده نشده است.

کلینیک لیزر دایود در کرج

کلینیک لیزر دایود در کرج

انتخاب لیزر دایود

در واقع باید به شما این گونه توضیح دهیم که اگر شما دارای پوست گندمی تا تیره با موهای تیره هستید دستگاه دایود برای شما بهترین انتخاب ممکن است و همچنین دستگاه لیزر دایود برای پوست های روشن که دارای موهای تیره نیز هستند توصیه می شود.
و در صورتی که بدن و پوست شما روشن و پوست کاملا حساسی دارید و موهای شما کرکی و بور است دستگاه لیزر الکس برای شما بسیار مناسب تر خواهد بود.
البته این نکته بصورت کلی می باشد و شما جهت انتخاب دقیق دستگاه می توانید به هنگام مراجعه به کلینیک کاملیا کرج از مشاوره پزشکان ما نیز بهره ببرید.
ما اینجاییم تا بهترین خدمات را به شما ارائه کنیم.

مدت زمان کوتاه جلسات لیزر درمانی

در یک کلینیک تخصصی لیزر در کرج به علت آن که از دستگاه های پیشرفته لیزر استفاده می شود، معمولا جلسات لیزردرمانی کوتاه است. زیرا سرعت انجام کار با این دستگاه ها بالاست. همچنین تعداد جلسات در این گونه مراکز به دلیل برخورداری از این دستگاه ها و تخصص و تجربه بالای پزشکان و اوپراتورها کم تر است.

جهت دریافت مشاوره و تعیین وقت لیزر می توانید با ما تماس بگیرید. تمامی راه های ارتباطی با کلینیک کاملیا در صفحه تماس با ما قرار گرفته است. کارشناسان ما به سرعت پاسخ تمامی سوال هایتان را خواهند داد.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک کاملیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

8 + 14 =

فهرست