مرکز تخصصی لیزر در گلشهر کرج

لیزر دائمی و بدون بازگشت کرج

لیزر دائمی و بدون بازگشت کرج : لیزر موهای زائد به فولیکول ‌های مو آسیب رسانده یا آنها را از بین می ‌برد. با این حال مو ممکن است مجدداً رشد کند، خصوصاً اگر فولیکول مو آسیب دیده و در طول پروسه لیزر از بین نرفته باشد. به همین علت، در حال حاضر بسیاری از پزشکان برای رفع موهای زائد لیزر را که ماندگار تر و بادوام ‌تر از روش‌ های دیگر می‌ باشد، پیشنهاد می‌ دهند. در ادامه در مورد لیزر دائمی و بدون بازگشت کرج می‌ خوانید.

معرفی بهترین مرکز لیزر در سال ۱۴۰۲ کرج

معرفی بهترین مرکز لیزر در سال ۱۴۰۲ کرج

آنچه در این مقاله می خوانید:

ليزر فول بادي اقايان در كرج

ليزر فول بادي اقايان در كرج

عملکرد لیزر دائمی و بدون بازگشت کرج

هنگامی که فولیکول مو از بین می‌ رود، لیزر موهای زائد ماندگارتر می‌ شود. در لیزر موهای زائد، از نور برای هدف قرار دادن رنگدانه ‌ی هر یک از موها استفاده می‌ شود. نور از زیر بدنه مو به داخل فولیکول مو عبور کرده و گرمای نور لیزر فولیکول مو را از بین می‌ برد و مو از آن نمی‌ تواند رشد کند. مو، از چرخه رشد منحصر به فردی پیروی می‌ کند که شامل دوره‌ های استراحت، ریزش و رشد می‌ باشد.

موهایی که اخیراً برداشته شده‌اند و در مرحله استراحت هستند، برای تکنسین و یا لیزر قابل رویت نخواهد بود، پس یک شخص ممکن است مجبور باشد تا قبل از برداشتن آنها تا زمانیکه موها مجدداً رشد کنند، صبر کند. برای بیشتر افراد لیزر موهای زائد به چندین دوره درمان نیاز دارد.

مرکز لیزر با دستگاه کندلا در کرج

مرکز لیزر با دستگاه کندلا در کرج

آیا لیزر موهای زائد در کلینیک کاملیا دائمی است

برداشتن مو از یک فولیکول نابود شده، دائمی می‌ باشد. با این حال کسانی که موهایشان را برداشته اند می‌ توانند انتظار این را داشته باشند که بعضی از موهایشان در ناحیه مورد نظر مجدداً رشد کند. با گذشت زمان امکان درمان مجدد ناحیه لیزر شده، برای کاهش تعداد موهایی که دوباره رشد کرده‌اند وجود دارد.

حتی ممکن است در بعضی نواحی بدن، همه موها از بین برود. رشد مو یا عدم رشد مو بستگی به عوامل متعددی از جمله نوع مویی که مجدد رشد می‌ کند و مهارت فرد در لیزر کردن مو دارد. بیشتر افراد در می‌ یابند که در هنگامی که مو مجدداً رشد می‌ کند، نسبت به حالت قبلش تراکم کم تری دارد. این به خاطر این است که لیزر ممکن است به فولیکول مو آسیب برساند حتی اگر نتواند آن را از بین ببرد. اگر یک فولیکول مو آسیب ببیند اما از بین نرود، در نهایت مو مجدداً رشد خواهد کرد.

کلینیک لیزر گلشهر کرج

کلینیک لیزر گلشهر کرج

از بین بردن هر یک از فولیکول ‌های مو می‌ تواند مشکل باشد، بنابراین بیشتر افراد رشد مجدد بعضی از موها را خواهند دید.

لیزر موهای زائد چقدر ماندگاری دارد

لیزر موهای زائد زمانی که فولیکول مو از بین برود دائمی است. وقتی که فولیکول های مو فقط آسیب ببیند، مو سرانجام رشد خواهد کرد. میزان زمان لازم برای رشد مجدد مو به چرخه رشد موی هر فرد بستگی دارد. برخی از افراد موهایی دارند که سریع تر از دیگران رشد می‌ کند. موهایی که در مرحله استراحت قرار دارند، کندتر از موهایی که در مراحل دیگر هستند رشد خواهند کرد. بیشتر افراد می‌ توانند انتظار رشد مجدد موها را در طی چند ماه داشته باشند. وقتی این اتفاق بیفتد، آنها می‌ توانند دوره‌ های درمان بیشتری را انتخاب کنند. اگر جلسات لیزر را کامل کنید بعد از حداکثر هشت جلسه، ۸۰ درصد موهای شما برای همیشه از بین می رود.

کلینیک لیزر دایود در کرج

کلینیک لیزر دایود در کرج

هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی کاملیا

هزینه لیزر موهای زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اینکه چه کسی این روش درمانی را انجام دهد. ارائه دهندگان ماهر مانند متخصصان پوست ممکن است هزینه بیشتری دریافت کنند.

عوامل دیگری که روی قیمت لیزر اثر می‌گذارند:

  1. تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای هر فرد
  2. مقدار رشد مجدد موها
  3. تعداد موهای مورد هدف قرار گرفته
  4. سایز ناحیه ‌ای که به درمان نیاز دارد
  5. کلینیکی که برای لیزر انتخاب می شود.
بهترین کلینیک لیزر الکس کرج

بهترین کلینیک لیزر الکس کرج

جهت اطلاع از قیمت دقیق لیزر نواحی مختلف بدن در کلینیک زیبایی کاملیا به صفحه لیست قیمت لیزر مراجعه فرمایید.

سوالات متداول در زمینه لیزر موهای زائد بدن

آیا لیزر عوارض جانبی دارد؟

در طول دوره درمان، بعضی از افراد سوختگی، گزیدگی و ناراحتی را تجربه می‌ کنند. به همین دلیل خیلی از تکنسین ‌ها از یک کرم بی حس کننده در ناحیه تحت درمان استفاده می‌ کنند. با این حال، برخی افراد ممکن است که عکس العمل آلرژیکی به کرم بی‌ حس کننده و یا خارش پوستی پس از استفاده از این کرم داشته باشند.

آیا رنگ مو و پوست تفاوتی در لیزر ایجاد می‌کند؟

افراد با رنگ پوست روشن و موهای تیره ممکن است تعداد جلسات درمان کمتری نسبت به دیگران نیاز داشته باشند. رفع موها بر روی افراد با رنگ پوست روشن که موهای تیره دارند بهترین جواب را می دهد.

برای لیزر موهای زائد به چند جلسه نیاز است؟

تعداد جلسات درمانی لیزر مو زائد برای هر فرد متفاوت است. تعداد جلسات درمانی مورد نیاز به سابقه پزشکی و تغییرات هورمونی بدن هر فرد بستگی دارد. بعضی از مراجعه کنندگان پس از شش جلسه رضایت دارند، در حالی که برخی دیگر تمایل دارند که جلسات لیزر را ادامه دهند.

لیزر موهای زائد آقایان کلینیک کاملیا گلشهر کرج

لیزر موهای زائد آقایان کلینیک کاملیا گلشهر کرج

لیزر دائمی و بدون بازگشت در کلینیک کاملیا

مراجعه به متخصص پوست و مو برای انجام لیزر موهای زائد ضروری است؛ چرا که پزشک تشخیص می‌ دهد چه طول موج و چه دستگاهی بهترین اثر را برای شما دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۳۵۳۳۶۶۰ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک کاملیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

6 + هفت =

فهرست