بهترین مرکز لیزر در گلشهر کرج

لیزر بیکینی شامل کجاست؟ مرکز لیزر کرج

لیزر بیکینی شامل کجاست؟ مرکز لیزر کرج : لیزر بیکینی یکی از روش­ های جدیدی است که می ­توان موهای زائد را در مناطق خاصی از بدن از بین برد. بانوان ذاتا زیبایی را دوست دارند و زیبایی نقش مهمی در زندگی آن­ ها دارد. وجود موهای اضافی موجب می ­شود که بسیاری از بانوان احساس زیبایی نکنند. بانوان برای حل این مشکل باید مدام اقدام به خرید تیغ یا موم بکنند و خود را به دردسر بیاندازند. راه حل بهتری نیز وجود دارد و به وسیله آن می ­توان مشکل موهای زائد را به طور کلی حل کرد. این راه حل، استفاده از لیزر است.

لیزر را می­ توان برای بخش­ های مختلف بدن به کار برد. استفاده از این روش مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. ما در این مقاله قصد داریم که در مورد لیزر بیکینی شامل کجاست و کدام نواحی را در بر می گیرد صحبت کنیم . اگر شما نیز تصمیم دارید از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید، بهتر است که تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مرکز لیزر با دستگاه کندلا در کرج

مرکز لیزر با دستگاه کندلا در کرج

آنچه در این مقاله می خوانید:

لیزر بیکینی شامل کدام نواحی می باشد

موهای بیکینی علاوه بر این که زائد هستند و مشکلاتی را مانند تعریق ایجاد می­ کنند در روابط جنسی نیز ممکن است اثر منفی داشته باشند. بانوان زیادی هستند که سعی می­ کنند با استفاده از وسایلی مانند تیغ این مناطق را اصطلاح کنند. این مسئله نیز مشکلات مربوط به خود را دارد. استفاده از تیغ در ناحیه شرمگاهی باعث می­ شود که در بلند مدت پوست دچار مشکلاتی شود. یکی از شایع ­ترین این مشکلات قرمزی پوست و جوش در این ناحیه حساس است. لیزر بیکینی یکی از روش­ های پیشنهادی است که سال­ ها است در سراسر جهان انجام می­ شود و بین بانوان طرفداران زیادی دارد.

علت محبوبیت این روش این است که اثر آن بلند مدت است و همچنین درد ندارد. لیزر معمولا در چند جلسه انجام می ­شود. اپراتور از دستگاه­ های لیزر به عنوان مثال دستگاه لیزر الکساندرایت یا دایود استفاده می ­کند. این دستگاه میزان مشخصی از لیزر را به ناحیه تناسلی که به ناحیه بیکینی معروف است، می­ تاباند. موها پس از چند جلسه لیزر، یا از بین می­ روند و یا بسیار نازک می­ شوند. در این روش موها تا ۸۵ درصد از بین می­ روند.

معرفی انواع دستگاه لیزر در کرج

معرفی انواع دستگاه لیزر در کرج

هزینه لیزر بیکینی در کلینیک زیبایی کرج

مراکز درمانی و کلینیک­ های زیبایی برای محاسبه هزینه این روش درمانی معمولا روش­ های متفاوتی برای تعیین هزینه آن دارند. از آن جایی که درمان با استفاده از لیزر در این روش، در یک جلسه انجام نمی­ شود، نمی ­توان قیمت خاص و دقیقی برای آن به صورت کلی تعیین کرد. البته از آن جایی که ایران یکی از کشور هایی است که هزینه درمان در آن بسیار پایین است، افرادی که علاقمند به استفاده از این روش هستند نباید چندان نگران باشند. کسانی که در اروپا یا آمریکا زندگی می­ کنند برای این که از شر هزینه­ های درمانی بالای این روش خلاص شوند به کشور های دیگری می­ روند که هزینه کم تری دارد.

جهت اطلاع دقیق  از هزینه لیزر بیکینی به صفحه لیست قیمت لیزر در لینک های زیر مراجعه فرمایید.

لیست قیمت لیزر بانوان

لیست قیمت لیزر آقایان

پیشرفته ترین مرکز لیزر در کرج

پیشرفته ترین مرکز لیزر در کرج

مراقبت ­های بعد از لیزر بیکینی در کلینیک

یکی از مواردی که باید از انجام آن جدا خودداری کنید، دست زدن به ناحیه مورد نظر است. ناحیه تناسلی ممکن است که ملتهب باشد و با هر دست زدن شما دچار مواردی مانند سوزش یا خارش شود. در صورت مشاهده چنین حالتی بهتر است که سریعا پزشک را درمورد آن آگاه کنید. یکی از فعالیت­ هایی که بسیار در این مورد مفید است، استفاده از کمپرس یخ است. از آن جایی که لیزر از طریق گرما فولیکول­ های پوست را از بین می­ برد، دمای مناطق مورد نظر ممکن است که بسیار بالا باشد. به همین دلیل بهتر است که پس از لیزر بیکینی از کمپرس یخ استفاده کنید تا دمای بدن و پوست پایین­ تر بیاید. سعی کنید پس از انجام این روش لیرز، از تیغ زدن و شیو کردن استفاده نکنید.

برای دیدن خدمات ما در زمینه تزریق بوتاکس وارد شوید.

تزریق بوتاکس در کلینیک کاملیا کرج

تزریق بوتاکس در کلینیک کاملیا کرج

آیا لیزر بیکینی در مرکز لیزر کاملیا عوارض جانبی دارد

استفاده از هر روش درمانی عوارضی به همراه دارد و در مورد همه روش­ ها نیز صادق است. اما نکته­ ای که باید به آن توجه داشت این است که هر روشی اگر به شکل درست و اصولی انجام شود خطراتی به همراه نخواهد داشت. لیزر بیکینی نیز یکی از روش­ هایی است که در صورت استفاده ناصحیح از آن باید منتظر مشاهده خطرات بود. استفاده از تیغ می‌ تواند باعث بروز قرمزی، زخم، بریدگی، افزایش عفونت‌ های پوستی، بروز تبخال و زگیل تناسلی شود. تیغ علاوه بر این عوارض موجب ایجاد جوش و موی زیر پوستی نیز می ‌شود. اما لیزر چنین مشکلاتی را به همراه ندارد. این مسئله نشان می­ دهد که استفاده از لیزر اصلا روش پرخطری محسوب نمی­ شود.

لیزر موهای زائد آقایان کلینیک کاملیا گلشهر کرج

لیزر موهای زائد آقایان کلینیک کاملیا گلشهر کرج

برای بیکینی اپیلاسیون بهتر است یا لیزر

برای انتخاب بهتر، باید هر دو روش را با هم مقایسه کنیم.

همان طور که می دانید اپیلاسیون یک روش موقت برای حذف موهای زائد است. اپیلاسیون سرعت رشد مو ها را کاهش می دهد، اما از رویش مجدد آن ها جلوگیری نمی کند. بر خلاف آن، لیزر با تخریب فولیکول موهای بیکینی با درصد بالایی رشد آن ها را متوقف می کند و روشی با اثرگذاری دائمی است. در اپیلاسیون خطر آسیب و تحریک پوست وجود دارد. در حالی که لیزر، اگر به دست متخصص انجام شود، روشی بسیار کم عارضه است. در روش اپیلاسیون بر خلاف روش لیزر موهای زائد بیکینی، احتمال انتقال بیماری های عفونی مقاربتی زیاد است. روش لیزر بیکینی بین شش تا هشت جلسه با دردی جزئی و قابل تحمل همراه است و پس از پایان دوره، دیگر بابت از بین بردن موهای زائد خود دردی نخواهید کشید. درست است که اپیلاسیون بیکینی در یک جلسه انجام می شود، اما هر جلسه باید درد زیاد آن را تحمل کنید.

برای استعلام قیمت تمامی خدمات ما می توانید با شماره ۰۲۶۳۳۵۳۳۶۶۰ تماس بگیرید.

بهترین کلینیک لیزر الکس کرج

بهترین کلینیک لیزر الکس کرج

سوالات متداول در زمینه لیزر موهای زائد بدن

  • تعداد جلسات لازم براى لیزر مو به چه صورت است؟

به طور متوسط شش جلسه لیزر نیاز است اما در افراد مختلف و نواحى مختلف پوست تعداد جلسات متفاوت است.

  • بعد از لیزر چه موقع می توان آفتاب گرفت؟

بهتر است حداقل تا سه ماه بعد از آفتاب گرفتن و یا سولاریوم لیزر موى زائد به تاخیر بیافتد.

  • چه کسانی نباید لیزر انجام دهند؟

افراد با صرع کنترل نشده، افراد مبتلا به بیمارى عفونى در ناحیه مورد نظر مثل تبخال یا زگیل، در صورت وجود بعضى بیماری هاى خاص پوستى مثل لوپوس و ویتیلیگو، افراد با آفتاب سوختگى شدید، خانم های باردار.

برای دیدن خدمات ما در زمینه تزریق ژل لب وارد شوید.

لیزر بیکینی در مرکز لیزر کرج، کلینیک کاملیا

کلینیک تخصصی پوست، زیبایی و لیزر کاملیا با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌ دهد. شما می‌ توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی کاملیا و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک از تمامی دستگاه های لیزر و هزینه آن ها مطلع شوید.

کلینیک لیزر گلشهر کرج

کلینیک لیزر گلشهر کرج

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک کاملیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

نوزده + 14 =

فهرست