تزریق ژل گونه و صورت در کلینیک کاملیا

تزريق ژل گونه در گلشهر كرج

تزريق ژل گونه در گلشهر كرج: تزریق ژل گونه روشی است که برای تمام خانم ها جذابیت خاصی دارد. اکثر خانم ها دوست دارند گونه ای برجسته و متفاوت داشته باشند تا از زیبایی آن لذت ببرند. در این مقاله اطلاعاتی درباره این روش برای شما عزیزان توضیح داده می شود. اگر قصد انجام تزریق ژل را دارید بهتر است با ما همراه باشید.

مواد ساخته شده این ژل ها کاملا طبیعی می باشند و با گذشت زمان نیز تجزیه می شوند؛ یعنی این مواد آب را به خود جذب می کند. موادهای فیلری به صورت دائمی در بدن ماندگاری ندارند و در بدن تجزیه می شوند و این یکی از مزیت های این فیلرهای است. اگر به گونه های خود ژل تزریق کردید باید بعد از گذشت چند مدت دوباره آن را تمدید کنید. برای زمان تمدید مجدد ژل باید با پزشک خود مشورت کنید.

برجسته سازی گونه برای چه کسی مناسب است

به راحتی می توان گفت برای هر سنی تزریق گونه یا همان برجسته سازی امکان پذیر است. برای تمام خانم هایی که بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن دارند، آرایش زیادی هم می کنند؛ تزریق ژل به گونه باعث طبیعی ترشدن چهره می شود. استفاده از مقداری کمی ژل نیاز این افراد به آرایش را کم می کند.

برای بعضی خانم ها که بین ۳۵ تا۶۰ یا حتی بیشتر سن دارند و حجم گونه هایشان از دست رفته و شل شده میتوانند از این روش برای جوانسازی چهره خود استفاده کنند. مهم ترین مزیت این است که برجسته سازی گونه با تزریق ژل میتواند به نحوی انجام شود که کسی متوجه نشود شما این کار انجام داده اید و همه چیز کاملا طبیعی به نظر برسد. این امر کاملا بستگی به تجربه و تخصص پزشکی که انتخاب می کنید دارد؛ ظرافت گونه ها و طبیعی جلوه دادنشان نیاز به متخصصی مجرب دارد.

تزريق مزوژل پروفايلو در كرج

تزريق مزوژل پروفايلو در كرج

آیا تزریق ژل عوارض دارد

برای برجسته سازی گونه از روش های بسیار زیادی می توان استفاده کرد. که بهترین روش ها، تکنیک های غیر تهاجمی هستند؛ که هیچ عوارضی ندارند. غیر از تزریق ژل به گونه روش های دیگر جهت برجسته سازی گونه کمی سخت می باشند. اکثر افراد در این روش احساس راحتی می کنند. غیر از مرحله تزریق بی حسی که ممکن است همراه با کمی درد باشد؛ دیگر هیچ دردی ندارد.

در نهایت اینطور می توان گفت که همه تزریق های کلینیک کاملیا دارای مواد بی حسی موضعی هستند و جای هیچ نگرانی برای درد زیاد نیست.

مزوژل جالپرو در کرج

مزوژل جالپرو در کرج

آیا بعد از تزریق ژل گونه نیاز به ترمیم می باشد

پس از انجام تزریق فیلر به گونه ممکن است کبودی خفیفی را مشاهده کنید. همچنین امکان دارد تورمی را در گونه مشاهده کنید که در حدود ۴۸ تا ۷۲ ساعت در صورت شما بماند؛ اما اگر بیشتر از این زمان طول کشید با پزشک خود تماس بگیرید و راهنمایی هایی لازم را دریافت کنید. برای اینکه دچار کبودی و تورم طولانی مدت نشوید بهتر است تا ۲۴ ساعت استراحت کنید.

درباره ترمیم اینطور می توان گفت که در اکثر مواقع بعد از گذشت چند ماه به دلیل تجزیه مواد در بدن باید دوباره به پزشک خود مراجعه کنید تا پزشک بررسی های لازم را انجام دهد؛ در صورت لزوم وقت مجددی برای تزریق ژل گونه به شما بدهد تا ماندگاری بیشتری نیز داشته باشد.

تزریق ژل لب کلینیک کاملیا کرج

ماندگاری برجستگی گونه با تزریق ژل چه مدت است

این مورد کاملا بستگی به نوع ژلی که استفاده می کنید دارد. برخی ژل ها ممکن است ۱۲ ماه و برخی ۱۸ ماه دوام داشته باشند. این امر همچنین به سوخت و ساز بدن، شیوه زندگی، تخصص پزشک در این زمینه، مخصوصا ژنتیک و میزان حجم ژل یا تزریق فیلر در گونه های شما بستگی دارد.

تزریق ژل لب کلینیک کاملیا کرج

تزریق ژل لب کلینیک کاملیا کرج

تزریق ژل گونه در کلینیک کاملیا

آخرین نکته ای که باید در نظر بگیرید هزینه درمان تقویت گونه یا یا همان تزریق ژل است. هزینه این درمان در کلینیک کاملیا به نیازهای فردی شما عزیزان بستگی دارد.

برای اطلاع از هزینه و مشاوره رایگان با مراجعه حضوری به کلینیک کاملیا یا تماس با ما اطلاعات لازم را کسب کنید. همچنین می توانید صفحه نوبتدهی و مشاوره آنلاین مراجعه کنید و بصورت رایگان از خدمات مشاوره ای کلینیک بهره مند شوید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک کاملیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

11 − 6 =

فهرست