تزریق ژل لب با انواع متدهای روز دنیا، طبیعی، روسی،عروسکی

تزریق ژل لب،متد طبیعی،مهرویلا کرج

تزریق ژل لب،متد طبیعی،مهرویلا کرج : تزریق ژل لب یا فیلر لب برای پر کردن، حجم دهی به لب ها و نیز اصلاح طبیعی فرم لب ها توسط متخصص پوست و مو در کلینیک کاملیا در مهرویلا کرج صورت می گیرد. تزریق ژل لب به مدل های متفاوتی مانند: مدل عروسکی، مدل روسی، مدل توپر و غیره انجام می شود که بیشتر به خاطر شباهت لب ها با چنین مدل هایی، نامگذاری شده اند. با این حال بهترین حالت، تزریق ژل لب طبیعی و نچرال است که علاوه بر زیبایی طبیعی، بتواند نافرمی های آن را اصلاح کند. با ما همراه باشید و در این مطلب از سایت کلینیک کاملیا همه چیز درباره تزریق ژل لب، متد طبیعی، مهرویلا کرج را بخوانید.

تزریق ژل لب در گلشهر کرج

تزریق ژل لب در گلشهر کرج

آنچه در این مقاله می خوانید:

همه چیز درباره تزریق ژل لب، متد طبیعی، مهرویلا کرج

توجه داشته باشید که برخی از این مدل ها ظاهر فرد را بسیار زننده و غیر قابل تحمل می کنند؛ حتی اگر هم چنین مدل هایی را انتخاب می کنید آن را به دست یک متخصص پوست خوب برای تزریق ژل لب بسپارید تا نهایت یک تزریق ژل لب مدل نچرال داشته باشید. مدل تزریق ژل لب طبیعی یکی از محبوب ترین انواع این اقدام زیبایی است که در آن با استفاده از تزریق فیلر به لب، مشکلات ظاهری لب های بالا و پایین مانند چین و چروک های پوستی و عدم تقارن را از بین می برد. در این روش تزریقی سعی بر آن خواهد بود که لب ها بعد از تزریق فیلر حالت طبیعی خود را حفظ کرده باشند.

قیمت تزریق ژل لب کرج کاملیا

قیمت تزریق ژل لب کرج کاملیا

چرا هیالورونیک اسید بهترین فیلر لب است

معروف ترین، موثر ترین و کم عوارض ترین پرکننده ی تزریقی به لب، هیالورونیک اسید است. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بافت چشم، مفاصل و پوست یافت می شود. در پوست، آب جذب اسید هیالورونیک می‌ شود؛ به طوری که پوست به میزان مطلوبی هیدراته می گردد. با افزایش سن، استحکام و حجم بافت چربی، ماهیچه‌ ها، بافت استخوانی و پوست بدن و بخصوص صورت به میزان قابل توجهی کاهش می‌ یابد. از دست دادن حجم و استحکام بافتی به ویژه در صورت باعث می‌ شود خطوط سطحی تا عمیق، چین و چروک، افتادگی در گونه‌ها، خط خنده، چانه و لب‌ ها ایجاد شود. تزریق فیلر هایی بر پایه‌ی هیالورونیک اسید برای کاهش ظاهر خطوط، چین و چروک، و ایجاد ساختار و حجم مناسب در صورت استفاده می شود. اثرات حاصل از فیلر اسید هیالورونیک تزریقی بلافاصله قابل مشاهده می‌ باشد.

تزریق ژل لب در کلینیک کاملیا گلشهر

تزریق ژل لب در کلینیک کاملیا گلشهر

انواع تزریق ژل لب متد طبیعی در کرج

انواع مدل های تزریق ژل لب در کرج به شرح زیر است. بعد از این لیست می توانید در مقاله های قبلی درباره سه مدل تزریق ژل لب بسیار پر طرفدار در ایران یعنی تزریق ژل لب طبیعی،ژل لب مدل روسی و عروسکی بیشتر بخوانید:

  1. تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی
  2. تزریق ژل لب روسی
  3. تزریق ژل لب مدل چاک دار
  4. تزریق ژل لب مدل گرد
  5. تزریق ژل لب مدل قلوه ای
  6. ژل لب مدل سه دکمه ای
  7. تزریق ژل لب مدل صدف
  8. ژل لب مدل هالیوودی
  9. تزریق ژل لب مدل کمان
  10. تزریق ژل لب طبیعی

ماندگاری تزریق ژل لب در کلینیک چگونه است

بسته به محل تزریق، مدل و تکنیک انجام تزریق و مارک ژل لب، نتایج این اقدام زیبایی به طور معمول بین شش تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد. تحقیقات نشان می‌ دهند که تزریق فیلر ممکن است تولید کلاژن را تحریک کرده و در طولانی مدت منجر به داشتن پوست با ظاهری شاداب ‌تر شود. همچنین ماندگاری و تأثیر ژل تزریقی به لب ها می‌ تواند به نوع محصول مورد استفاده، ناحیه مورد نظر جهت درمان و شرایط سنی و بدنی بیمار وابسته باشد. به طور کلی، هرچه محصول متراکم تر باشد دوام بیشتری خواهد داشت، اگرچه این یک قانون همیشگی نیست. برای حفظ نتایج، دکتر تزریق ژل لب می تواند درمان را تکرار کند، مقدار و تکنیک های لازم و اصولی جهت تزریق می تواند نتایج بهینه را تضمین کند.

تزریق ژل لب کلینیک کاملیا کرج

تزریق ژل لب کلینیک کاملیا کرج

سوالات متداول در زمینه تزریق ژل در کلینیک زیبایی

  • آیا ممکن است تزریق ژل لب گلوله گلوله شود؟

خیر؛ ژل‌ های استاندارد و مورد تائید FDA همچین عوارض جانبی را ندارند؛ این ژل‌ ها غیرقانونی و بعضا تقلبی هستند. این ژل‌ ها ممکن است به عنوان ژل‌ های چینی با قیمت ارزان به فروش برسند و استفاده از آن‌ ها به هیچ وجه توصیه نمی‌ شود.

  • مراقبت‌ های بعد از تزریق ژل در کلینیک زیبایی چیست؟

از سیگار کشیدن و مصرف دخانیات به مدت یک تا دو هفته دوری کنید. شستن ملایم صورت بلامانع است. از خارش و ماساژ ناحیه تزریق شده برای حداقل چهار ساعت بپرهیزید زیرا ژل در آن زمان فرم می‌ گیرد. برای تسکین درد و بهبود کبودی از پک حاوی یخ، آرنیکا و قرص حاوی بروملین استفاده نمایید. برای دو روز بعد از تزریق روی قسمتی که ژل تزریق شده فشار وارد نکنید.

  • چه افرادی از تزریق ژل نمی‌ توانند استفاده نمایند؟

افراد دارای عفونت در منطقه تزریق، افراد مستعد به تشکیل گوشت اضافه و اسکار ، زنان باردار یا شیرده.

بهترین تزریق ژل لب با متد طبیعی در مهرویلا کرج

کلینیک کاملیا یکی از مجهز ترین مراکز پوست و مو کرج می‌ باشد که با استفاده از جدید ترین دستاورد‌ های دانش و تکنولوژی درمحیطی آرام بهترین خدمات در زمینه جوانسازی پوست، لیزر و زیبایی را ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۳۵۳۳۶۶۰ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک کاملیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1 × 2 =

فهرست