تزریق ژل لب با جدیدترین متدها در مهرویلا

تزریق ژل صورت در مهرویلا کرج

تزریق ژل صورت در مهرویلا کرج : تزریق ژل روشی غیر تهاجمی و ایمن و سریع است که به منظور کاهش چین و چروک و حجیم سازی برخی مناطق صورت و جوانسازی پوست انجام می شود. ژل ماده ای پر کننده است که دارای انواع مختلفی می باشد. منظور از تزریق ژل، ژل اسید هیالورونیک است که این ماده در بدن وجود دارد و تولید می شود و به دلیل افزایش سن تولید آن کاهش یافته است.

تزريق ژل خط خنده در گلشهر كرج

تزريق ژل خط خنده در گلشهر كرج

ژل هیالورونیک فضای بین کلاژن و الاستین پوست را با آب پر می کند و با نگهداری مایع در زیر پوست موجب حجیم سازی پوست خواهد شد؛ در نتیجه پوست زیباتر و بدون چروک به نظر خواهد رسید. برای اینکه با این روش آشنا شوید و بدانید که بعد از تزریق ژل صورت در مهرویلا کرج باید چه کاری انجام دهید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی

تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی

مراحل تزریق ژل صورت در مهرویلا کرج

تزریق ژل در کرج کمی پیچیده است که نیاز به تخصص تجربه و مهارت بسیار زیادی دارد. در ادامه این مقاله ما شما را با مراحل انجام آن آشنا می سازیم تا با آگاهی در رابطه با آن تصمیم درستی بگیرید.

مشاوره

بعد از انتخاب کلینیک مورد نظر، پزشک شما ظاهر، رنگ پوست و نواحی تحت درمان را ارزیابی کرده و بر اساس اینکه کدام نواحی باید تقویت شوند معاینه را انجام می دهد. طی جلسات مشاوره، میزان حجم ژل مورد نیاز بر اساس نوع پوست، میزان چین و چروک روی پوست، عمق چروک ها، وسعت ناحیه تحت درمان و غیره تعیین می شود.

کلینیک لیزر گلشهر کرج

کلینیک لیزر گلشهر کرج

آماده سازی و بی حسی

بعد از اینکه روند معاینه انجام شد و توصیه های لازم گفته شد، محل تزریق با استفاده از یک پنبه حاوی محلول ضد باکتری و ضدعفونی کننده پاک سازی می کند. پس از آن پزشک ماده بی حس کننده را به ناحیه تحت درمان برای انجام پروسه درمان تزریق میشود.

تزریق فیلر

بد نیست بدانید که تزریق ژل به ناحیه مورد نظر تنها چند دقیقه طول می کشد. بعد از آن نیز پزشک ژل مورد نیاز را تزریق میکند. در حین تزریق به دلیل اینکه به پوستتان داروی بی حسی تزریق شده است، دردی را حس نخواهید کرد.

اقدامات مراقبتی قبل از تزریق ژل صورت در کلینیک

  1. دو هفته قبل از تزريق ژل از مصرف آسپرین و داروهای حاوی اسید استیل سالیسیتیک اجتناب نمایید.
  2. طبق گفته های دکتر تزریق ژل در کرج ، سه تا پنج روز قبل از تزریق از خوردن ایبوپروفن و داروهای ضد التهابی و هر نوع نوشیدنی های الکلی اجتناب نمایید.
  3. رعایت این موارد موجب کاهش احتمال کبودی و تورم در ناحیه تزریق خواهد شد.
دکتر خوب تزریق ژل در کرج

دکتر خوب تزریق ژل در کرج

اقدامات مراقبتی بعد از تزریق ژل صورت در کلینیک

  1. محلی که تزریق انجام شده از جمله خط خنده را حداقل تا ۲۴ ساعت ماساژ ندهید.
  2. به مدت دو هفته از قرار گیری به مدت طولانی در معرض تابش مستقیم آفتاب و انجام سولاریوم خودداری نمایید.
  3. از انجام فعالیت هایی مانند ورزش کردن که موجب افزایش جریان خون زیر پوست می گردد طی ۲۴ ساعت بعد از تزریق کردن ماده فیلر خودداری نمایید.
  4. بهتر است مصرف الکل را تا دو روز متوقف کنید.
  5. در صورت تزريق کردن ژل به لب از مصرف نوشیدنی های گرم و تماس لب با آب گرم خودداری نمایید.
تزریق ژل پیشانی در کرج

تزریق ژل پیشانی در کرج

ماندگاری تزریق ژل در نواحی مختلف صورت

با گذشت زمان تغییرات محسوسی بر روی چهره فرد ایجاد می شود. خشکی پوست، بروز چین و چروک و افتادگی پوست از جمله این تغییرات است که افراد بزرگسال را با خود درگیر می کند. راه های درمانی خانگی و کلینیکال زیادی برای مقابله با این مشکل وجود دارد، اما همانطور که می دانید بهترین و موثر ترین روش برای جوانسازی پوست تزریق ژل است.

اما همانطور که می دانید یک روش دائمی نیست و اگر می خواهید ماندگاری آن را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید باید نکات لازم را رعایت کنید و حتی دوباره نسبت به انجام آن اقدام نمایید. از آنجایی که شرایط متفاوتی برای هر فرد وجود دارد نمی توان زمان خاص و معینی را برای ماندگاری نتایج حاصل از تزریق کردن ژل صورت بیان کرد. اما با این وجود در اکثر موارد بین شش تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

تزريق مزوژل پروفايلو در كرج

تزريق مزوژل پروفايلو در كرج

سوالات متداول در زمینه تزریق ژل

تزریق ژل صورت چه کاربردی دارد؟

برطرف کردن خطوط عمیق از قبیل خط خنده، خط اخم و خطوط عرضی پیشانی و خطوط مابین ابروها، از بین بردن چین چروک سطحی مناطقی از قبیل اطراف و زیر چشم، اطراف لب، برجسته کردن لب ها و گونه ها.

تزریق فیلر صورت در کلینیک چه مزایایی دارد؟

عدم نیاز به جراحی و غیر تهاجمی بودن روش، درصد بالای رضایت افراد از نتایج حاصل از این روش، کسب نتایج کاملا طبیعی، عدم نیاز به داروی بیهوشی یا آرام بخش و قابل انجام در یک جلسه حدود ۲۰ دقیقه.

آیا تزریق فیلر عوارض جانبی دارد؟

بسیاری در جلسه مشاوره درباره عوارض جوانسازی پوست با ژل می پرسند که باید به آن ها بگوییم در صورتی که برای تزریق به بهترین پزشک زیبایی مراجعه کنید و مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل در کرج را رعایت کنید دچار هیچ عارضه ای نخواهید شد. تنها عیب این روش جوانسازی تورم و کبودی می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

تزریق ژل لب رووفیل در گلشهر کرج

تزریق ژل لب رووفیل در گلشهر کرج

تزریق ژل صورت در بهترین کلینیک مهرویلا کرج

هزینه تزریق ژل در کرج با توجه به ناحیه تحت درمان، مقدار و نوع ژل تزریقی، جلسات معاینه، هزینه داروها و غیره تعیین می شود. به این نکته مهم توجه داشته باشید که صرفا به خاطر هزینه کمتر به هر پزشک زیبایی مراجعه نکنید. ابتدا درباره او تحقیق کنید و برای اطمینان بیشتر از پزشک خود نمونه کارهای او را مشاهده کرده و میزان رضایت بیماران او را مشاهده کنید. جهت کسب اطلاعات لازم درباره تخصص پزشکان کلینیک کاملیا و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

دکتر خوب تزریق ژل در کرج

دکتر خوب تزریق ژل در کرج

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۳۵۳۳۶۶۰ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک کاملیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

9 − 8 =

فهرست