بهترین مرکز زیبایی و تخصصی تزریق بوتاکس در کرج

بوتاکس،بیشترین ماندگاری،بهترین کیفیت،کرج

بوتاکس،بیشترین ماندگاری،بهترین کیفیت،کرج: تزریق بوتاکس یکی از روش های ارزان و تأثیرگذار در جوانسازی پوست و رفع چین و چروک‌ها، درمان میگرن و کاهش تعریق بیش از حد است که این روزها به پرکاربرد ترین عمل زیبایی تبدیل شده است. در این روش با تزریق سم بوتولینوم، عضلات فعال به طور موقت فلج خواهند شد و تا مدتی توان حرکت را از دست خواهند داد. یکی از موارد حائز اهمیت برای افرادی که به تازگی و برای نخستین بار، می‌ خواهند تزریق بوتاکس انجام دهند، این است که ماندگاری این روش چقدر است و آیا می‌ توان تاثیر آنرا طولانی تر نمود؟

کلینیک تزریق بوتاکس در کرج

کلینیک تزریق بوتاکس در کرج

آنچه در این مقاله می خوانید:

تزریق بوتاکس، بیشترین ماندگاری، با کیفیت بالا

بهترین برند های تزریق بوتاکس در ایران آنهایی هستند که تاثیرگذاری و ماندگاری بالاتری دارند. البته برخی مواقع فاکتور های دیگری اهمیت پیدا می کنند. بوتاکس از روش هایی محبوب برای زیبا و جوان سازی پوست محسوب می شود. این روش جوان سازی در کشور ما و در دنیا آزمایش خود را پس داده و با استقبال شدیدی مواجه شده است. در این شرایط طبیعی به نظر می رسد که متقاضیان این روش با هدف اثر بخش تر کردن آن به دنبال بهترین برند های بوتاکس در ایران باشند. این مطلب از سایت کلینیک کاملیا را به معرفی بهترین مارک های بوتاکس، مراقبت های پس از تزریق و نحوه تزریق آن اختصاص داده ایم.

هزینه بوتاکس خط خنده در گلشهر کرج

هزینه بوتاکس خط خنده در گلشهر کرج

مصپورت از بهترین مارک های ایرانی بوتاکس در کرج

مصپورت یک برند ایرانی بسیار با کیفیت است. از دید بسیاری از متخصصان قابلیت رقابت با برند های خارجی را دارد. موضوع مهم تر در مورد برند مصپورتMasport، ارزان تر بودن آن در قیاس با برند های خارجی است که طبیعتا به دلیل تولید داخل اینگونه است. این مارک ایرانی توسط شرکت غذا و دارو ایران نیز تایید شده است. جالب است بدانید که طبق تجربه های بسیاری از افراد، عوارض این مارک بوتاکس بسیار کم است. مصپورت به بعضی از کشور های آسیایی نیز صادر می شود. ماندگاری این برند بین چهار تا شش ماه است.

بوتاکس مصپورت کرج، قیمت دکتر

بوتاکس مصپورت کرج، قیمت دکتر

ماندگاری عالی و تاثیر تزریق بوتاکس بر روی زیبایی

بوتاکس را می‌ توان قوی‌ ترین سمی دانست که تاکنون در علم پزشکی شناخته شده است. نام اصلی این سم بوتولیسم بوده و به اختصار آن را بوتاکس می‌‌ نامند. طبق تحقیقات انجام گرفته توسط محققان اگر بوتاکس حتی به میزان بسیار اندک نیز وارد بدن شود می ‌‌تواند کشنده باشد. امروزه برای انجام عمل‌ های زیبایی از تزریق بوتاکس استفاده می‌ کنند بدین صورت که با تزریق بوتاکس می توان ماهیچه‌ های ناحیه مورد نظر را فلج کرد. تزریق بوتاکس در علم پزشکی و زیبایی بسیار پر کاربرد می‌‌ باشد. شما می توانید با استفاده از بوتاکس اعمال زیبایی کوچک را انجام دهید و نتیجه خارق العاده اش را مشاهده کنید. جهت مشاهده عکس های قبل و بعد کسانی که از این روش در کلینیک کاملیا استفاده کرده اند به صفحه گالری تصاویر مراجعه فرمایید.

نکاتی که بعد از تزریق بوتاکس در کلینیک باید رعایت شود

نکاتی که در ادامه ذکر خواهند شد، نکاتی ضروری هستند که باید پس از تزریق بوتاکس رعایت شوند و عدم رعایت آنها مشکل آفرین خواهد بود.

  1. پس از تزریق بوتاکس، نباید تا چهار ساعت روی زمین دراز کشید.
  2. روی محل تزریق را نباید به هیچ وجه ماساژ داد.
  3. برای مدت چند ساعت باید از کیسه یخ بر روی موضع تزریق شده استفاده کرد.
  4. ماهیچه ها و عضلاتی که در آنها تزریق انجام شده را باید به طور ارادی منقبض کنید.

مهم ترین نواحی که می توان تزریق بوتاکس انجام داد

  • پیشانی

رفع خطوط پیشانی یکی از محبوب‌ ترین کاربرد های بوتاکس است. در اثر نگرانی، استرس و اضطراب و یا بالا رفتن سن چین و چروک‌ هایی روی پیشانی ایجاد می‌ شود که هنگام تعجب کردن یا هیجان زده شدن بیشتر جلب توجه می‌ کند. هزینه بوتاکس پیشانی به شدت چین و چروک، نوع محصول مورد استفاده و مقدار محصول استفاده شده بستگی دارد.

 

  • تزریق بوتاکس در کلینیک کاملیا کرج

    تزریق بوتاکس در کلینیک کاملیا کرج

    ناحیه بین دو چشم روی پیشانی

این چین و چروک‌ ها که به دلیل شباهت ظاهری خطوط ۱۱ نیز نامیده می‌ شوند، با بالا رفتن سن بین دو چشم ایجاد می‌ شوند. این چین و چروک‌ ها معمولاً بیشتر هنگام اخم کردن، نگران شدن یا تمرکز کردن جلب توجه می‌ کنند.

  • چشم‌ها

چشم‌ ها غالباً درخشان‌ ترین عضو صورت هستند. اما سال‌ ها لبخند زدن و اخم کردن تاثیر خود را روی چشم‌ها به جا می‌رگذارد و چین و چروک‌ هایی را دور چشم ایجاد می‌ کند که به خطوط پنجه‌ کلاغی معروف هستند. به جز خطوط خنده خطوط ظریف دیگری نیز دور چشم دیده می‌ شود.

  • لب‌ ها

لبخند زدن و اخم کردن چروک ‌های منحنی شکلی را دور دهان ایجاد می‌ کند. با تزریق بوتاکس می‌ توان خط اندوه، خط خنده و چین و چروک دور لب را از بین برد.

سوالات متداول در زمینه تزریق بوتاکس در کلینیک ما

  • چه سنی برای تزریق بوتاکس مناسب است؟

تزریق بوتاکس برای افراد بالای ۱۸ سال تائید شده است. بهترین سن تزریق بوتاکس به گفته متخصصان از اواسط دهه ۲۰ زندگی تا اوایل دهه ۳۰ است.

  • چند وقت یکبار باید بوتاکس تزریق کنیم؟

بین چهار تا شش ماه یکبار می‌ توانید بوتاکس انجام دهید. اینکه بهترین زمان تزریق بوتاکس دقیقا چند وقت یکبار است از فردی به فرد دیگرفرق می‌ کند. بنابراین بهتر است با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

  • بهترین برندهای بوتاکس کدام است؟

دسیپوت، مصپورت، زئومین و دیستون بهترین برندهای بوتاکس هستند.

تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی کاملیا گلشهر کرج

تزریق بوتاکس با وجود سادگی و سهولت، نیاز به مهارت و تجربه دارد. پزشکان متخصص کلینیک کاملیا در کرج می‌ توانند با بهره گیری از سالها تجربه و استفاده از معتبر ترین برندها، این اطمینان را در شما ایجاد کنند که بهترین تزریق بوتاکس را در این کلینیک خواهید داشت.

تزریق بوتاکس در کلینیک کاملیا گلشهر کرج

تزریق بوتاکس در کلینیک کاملیا گلشهر کرج

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۳۵۳۳۶۶۰ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک کاملیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

5 × 5 =

فهرست