بهترین مرکز تخصصی لیزر در کرج

بهترین کلینیک تخصصی لیزر،مهرویلا کرج

بهترین کلینیک تخصصی لیزر،مهرویلا کرج : یکی از خدمات زیبایی پرطرفدار که این روزها بیشتر از قبل طرفدار‌‌ دارد، لیزر موهای زائد است. حتما شما هم درباره مزایا و معایب لیزر بدن شنیده‌اید و یا شاید در انجام آن دچار شک و تردید شده‌ باشید. ما به شما این مژده را می دهیم که در کلینیک لیزر موهای زائد کاملیا جای هیچ شک و تردیدی نیست. ویژگی های این مرکز لیزر از نظر بهداشت و ارائه مشاوره رایگان برای قبل و بعد از لیزر و همچنین استفاده از دستگاه های خنک کننده به شما کمک می کند تا لیزر درمانی را تا انتهای دوره درمان ادامه دهید. برای حذف موهای زائد بدن، روش‌‌ های زیاد و پر دردسری مثل اپیلاسیون، تیغ و یا کرم‌‌ های موبر وجود دارد که سختی‌‌ های هر روش باعث روی آوردن افراد زیادی به استفاده از خدمات لیزر بدن شده است. در این مقاله می خواهیم همه چیز را درباره بهترین کلینیک تخصصی لیزر، مهرویلا کرج بدانیم.

کاربرد لیزر برای موهای زائد زنان

کاربرد لیزر برای موهای زائد زنان

آنچه در این مطلب می خوانید:

ویژگی های بهترین کلینیک تخصصی لیزر، مهرویلا کرج

در این تکنیک، دستگاه‌ های لیزر با ایجاد اشعه ای در درون پوست، ایجاد حرارت می‌ کند. این نور فولیکول مو را می سوزاند و باعث ضعیف شدن رویش موهای زائد بدن می شود. با تکرار جلسات بر اساس یک بازه زمانی مشخص، فولیکول‌ها به طور کامل از بین می روند. عملکرد لیزر برای از بین بردن مو، با توجه به نوری که تابیده می شود، روی هر چیز تیره ای در پوست تاثیر می گذارد. به همین دلیل هرچقدر موی بدن تیره تر باشد، لیزر اثر گذاری بیشتری دارد. دستگاه‌‌ های لیزر موهای زائد به نحوی طراحی و تولید شده‌‌‌ اند که پرتوی نور، طول معین و انرژی مشخصی را تولید کند.

این پرتوها باید تنها بر روی فولیکول ‌‌های مو اثر بگذارد و باعث آسیب به نواحی دیگر نشوند و به عمق پوست نفوذ نکنند. خوشبختانه دستگاه هایی که در این مرکز زیبایی استفاده می شود نه تنها باعث آسیب رساندن به پوست نمی شود، بلکه باعث جوانسازی پوست خواهد شد.

ویژگی بهترین دستگاه لیزر زنان در کرج

ویژگی بهترین دستگاه لیزر زنان در کرج

آیا تاثیر لیزر موهای زائد در کلینیک دائمی است

خیر، نتایج لیزر موهای زائد دائمی نیست بلکه رشد موهای بدن را در طولانی مدت متوقف می کند. برای اینکه علت عدم دائمی بودن نتایج را بدانید، در دوره درمان لیزر فقط موهایی که در چرخه رشد قرار داشتند از بین می روند و رویش مجدد به صورت ضعیف و بسیار کم حجم خواهد بود. موهای زائد بدن که بعد از اتمام لیزر رشد می کنند، در حین انجام لیزر در دوره استراحت بودند به همین علت نور لیزر امکان نفوذ به آن ها را نداشته است. بنابراین لیزر موهای زائد بدن حتی با قوی ترین دستگاه ها موجب حذف 100% نمی شود.

ليزر فول بادي اقايان در كرج

ليزر فول بادي اقايان در كرج

عوامل تاثیرگذار بر کاهش رویش موهای بدن

در صورتی که از بیماری هایی مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک رنج می برید، احتمالا دکتر داروی هورمونی تجویز می کند و شما مجبور به مصرف آن هستید. این دسته از داروهای هورمونی برخلاف تصور عام از تاثیر قرص هورمن بر افزایش رشد موهای زائد، موجب کاهش رشد موهای زائد می شود. مصرف مواد غذایی که بر تضعیف شدن رشد موهای زائد اثر گذار است مانند دم نوش زرد چوبه، مواد غذایی ارگانیک، کاهش گوشت و افزایش سویا در تهیه غذا و پرهیز از استفاده مکرر از تیغ و ژیلت باعث کاهش رشد موهای زائد می شود.

توجه به زمان مراجعه مجدد که نباید کمتر از 30 روز و بیشتر از 45 روز باشد. معمولا توصیه می شود که 35 تا 45 روز پس از مراجعه، برای جلسه بعدی درمان وقت بگیرید. برای کسانی که سولار کردن در بسیاری از کلینیک ها امکان لیزر وجود ندارد مژده می دهیم که ما با بهره گیری از بهترین دستگاه لیزر این امکان را برای پوست های سولار شده فراهم کردیم.

لیزر-آقایان-کاملیا-1

لیزر-آقایان-کاملیا-1

چه افرادی‌‌ می‌ توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند

در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، مجموعه پوست و موی کاملیا با بکارگیری بهترین دستگاه لیزر با قابلیت اثر گذاری روی انواع پوست، حتی پوست سولار شده، این امکان را فراهم کرده که همه بتوانند اقدام به حذف موهای زائد خود کنند. با وجود اینکه بسیار گفته شده است که هر چه رنگ پوست روشن‌‌ تر و رنگ موهای بدن تیره‌‌ تر و ضخیم‌‌ تر باشد، اثربخشی لیزر بر آن بیشتر است اما مجموعه ما به عنوان بهترین مرکز لیزر در کرج، حذف موهای زائد را در طولانی مدت برای هر رنگ پوست و باهر ضخامتی تضمین می کند. با دریافت وقت ویزیت و مراجعه، متوجه خدمات با کیفیت بالا و رضایت مراجعه کنندگان و متقاضیان ما خواهید شد.

لیزر موهای زائد در کرج برای چه کسانی ضرر دارد

استفاده از این روش، از نظر جنسیتی هیچ محدودیتی ندارد. با این که لیزر به صورت کلی، موجب ایجاد عوارض خاص و شدید‌‌ نمی‌ شود، اما برخی افراد با شرایط زیر بهتر است لیزر موهای زائد خود را به تعویق بیندازند و یا آن را انجام ندهند.

  1. کسانی که دارای اختلالات هورمونی هستند.
  2. افرادی که داروهای خاص مثل راکوتان و ایزوترتینوئین مصرف‌‌ می‌ کنند.
  3. اگر در محلی که قصد لیزر دارید، گوشت اضافه وجود داشته باشد.
  4. کسانی که به طور مرتب تبخال‌‌ می‌ زنند یا در زمان لیزر، در محل مورد نظر تبخال دارند.
  5. وجود تتو یا خال در محل لیزر، موجب عدم نتیجه گیری‌‌ می‌ شود. بانوان در دوران بارداری نباید لیزر موهای زائد انجام دهند. افرادی که به بیماری لوپوس مبتلا هستند.
  6. افرادی که به تازگی پوست خود را برنزه کرده‌اند، نباید لیزر انجام دهند.
مرکز لیزر با دستگاه کندلا در کرج

مرکز لیزر با دستگاه کندلا در کرج

سوالات متداول در زمینه لیزر موهای زائد بدن

  • تعداد جلسات لازم برای جواب دهی لیزر موهای زائد چقدر است؟

به طور کلی تعداد جلسات لازم برای جوابدهی لیزر به عوامل مختلفی مانند رنگ پوست، رنگ موهای زائد، ضخامت موها، تعداد موها، ناحیه مورد نظر برای لیزر و نوع دستگاهی که با آن لیزر انجام‌‌ می‌ دهید بستگی دارد. کلینیک زیبایی کاملیا قبل از انجام لیزر موهای زائد، امکان مشاوره با متخصص پوست‌‌ را فراهم می کند و با تاکید بر مراقبت های قبل از لیزر، در ارائه نتیجه با کیفیت بالا کمک می کند.

  • آیا لیزر موهای زائد در بارداری امکان پذیر است؟

به دلیل تغییرات هورمونی زیاد در دوران بارداری، استفاده از روش لیزر برای حذف موهای زائد در این دوران به خانم‌‌ های باردار توصیه ‌‌نمی‌ شود.

  • لیزر کدام نواحی پرطرفدار‌‌تر است؟

همانطور که در متن هم به آن اشاره کردیم، همه‌‌ی نقاط بدن را‌ می‌ توان لیزر کرد. اما بعضی از نواحی پرکاربردتر و بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفته است؛ مانند، زیربغل، پاها، بیکنی و …

قیمت لیزر فول بادی کرج

قیمت لیزر فول بادی کرج

کاملیا، بهترین کلینیک تخصصی لیزر، مهرویلا کرج

شما می‌ توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی کاملیا و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از هزینه لیزر موهای زائد خود مطلع شوید.

کلینیک لیزر گلشهر کرج

کلینیک لیزر گلشهر کرج

لیست قیمت به روز در لینک های زیر قرار گرفته است:

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر مقالات مرتبط با پوست، مو، لیزر و زیبایی در کلینیک کاملیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

چهار × 4 =

فهرست