کرج، درختی، نبش کوچه۴، ساختمان فرشتگان، ط۴، واحد۴۰۱ـ۴۰۲ (مشاهده کروکی)

لیزر موهای زائد کرج

لیزر موهای زائد کرج : ليزر درماني بهترين روش براي از بين بردن موهاي زائد است كه موثر ترين روش نيز به شمار مي رود و بشيتر كساني كه از دستگاه هاي لیزر کرج استفاده كرده اند راضي و خرسند هستند. ليزر مو کرج علاوه بر رفع موهاي زائد شما،باعث رفع تيرگي پوست ، پيشگيري از زخم و خونريزي مي شود. تحقيقات نشان داده است كه بيش از نيمي از خانم ها براي رفع موهاي زائد خود از تيغ استفاده مي كنند كه اين روش باعث بروز قرمزي، زخم، بريدگي و عفونت هاي پوستي مي شود.

نور لیزر یک طول موج مشخصی از نور است و این اشعه تنها می تواند از سطح پوست عبور کرده و در ناحیه سطحی پوست که فولیکول های مو هستند اثر بگذارد. همچنین این نور فقط به نواحی فولیکول مو که دارای ملانين هستند اثر دارد و نواحی دیگر قادر به دریافت این انرژی نخواهند بود.

مراقبت هاي لازم بعد از لیزر کرج

توصیه های پس از لیزر مو کرج :

• از لباس های نخی گشاد استفاده کنید.
• برای جلوگیری از حساسیت بعد از درمان از عطر استفاده نکنید.
• برای کاهش ورم و قرمزی می توانید از کمپرس های سرد استفاده کنید.
• ناحیه درمان را ماساژ ندهيد
• تا ۲ روز بعد از انجام ليزر رابطه جنسی برقرار نکنید.
• معرض تابش نور خورشید قرار نگیرید و از كرم هاي ضد افتاب استفاده كنيد
• اگر علائم ي چون : عفونت، درد مداوم یا تغییرات رنگدانه ای در ناحیه تحت درمان مشاهده کردید ، با پزشک خود تماس بگیرید.

در صورت داشتن عفونت، بیماری های پوستی و تبخال در محل درمان نیز ابتدا باید آن را درمان کنید.

• چند هفته قبل از جلسه لیزر نباید آفتاب گرفته باشید.
• در صورت مصرف هر گونه دارو و یا سابقه پزشکی با پزشک مشورت کنید.
• ۲۴ ساعت قبل از ليزر موهاي زائد ناحيه مورد نظر خود را كه ميخواهيد ليزر كنيد را شيو كنيد.
• قبل از درمان از لوازم آرایش، کرم مرطوب کننده، و هيچماده دیگری در محل درمان استفاده نکنید، زيرا اين كار باعث ايجاد مشکل در درمان مي شود.

روش انجام لیزر مو کرج

در طول این درمان، برای محافظت چشم از نور دستگاه لیزر کرج ، باید از عینک ایمنی استفاده کنيد .
ممكن است گاهي قبل از شروع درمان، به پوست شما ماده ای خنک کننده اسپری شود و یا از ژل بر روی ناحیه تحت درمان استفاده شود.
درد ناشي از اين روش مانند احساس سوزن سوزن شدن قابل توصيف مي باشد كه ميزان این ناراحتی بسته به نوع دستگاه مورد استفاده و آستانه درد فرد متفاوت است.
اگر شما این درمان را در مناطق حساس انجام می دهید، ممکن است به کرم بی حسی برای درمانی راحت تر نیاز داشته باشید كه بهتر است قبل از درمان اين موضوع را با پزشك خود در ميان بگذاريد.

مزايای ليزر مو کرج

• مورد تاييد FDA آمريكا است
• داراي تاييديه و مجوز وزارت بهداشت مي باشد
• جلسه هاي درماني ليزر كوتاه هستند و بسيار سريع انجام مي شود
• براي كل بدن مورد استفاده قرار ميگيرد
• هزينه ليزر موهاي زائد نسبت به ديگر روش ها بسيار مناسب است.
رشد موهای زير پوستي را متوقف ميكند
• به پوست آسیب وارد نمی کند.
• نسبت به روش های دیگر درد کمتری دارد و حتی بدون تزريق بی حسی موضعی انجام پذیر است.
• روشي غير تهاجمي است كه بدون نياز به عمل جراحي انجام مي شود.

تاثير رنگ پوست در لیزر موهای زائد کرج

سوختگي و اسيب هاي پوستي در افرادي كه پوست شان تيره است بيشتر مي باشد زيرا ليزر رنگدانه بيشتري را جذب مي كند.
افرادي كه پوست خيلي تيره اي دارند نبايد سراغ ليزر موهاي زائد بروند يا در اين رابطه با پزشك يا متخصص مشورت كنند.
.رنگ پوست، جنس پوست و جنس موی بدن شما در نتیجه‌گیری از درمان با لیزر بسیار موثر است به همین خاطر پزشک معالج شما در جلسه اول نوع پوست شما را تشخیص می‌دهد تا در طول درمان بهترین نتایج جاصل گردد.

تعداد جلسات لیزر کرج

ليزر درماني كاملا به عوامل مختلفي بستگي دارد. و نمي توان بطور دقيق گفت كه اين روش به چند جلسه درماني نياز دارد و يا موارد ليزر يك روشي است كه حتما بايد زير نظر پزشك انجام شود. برای لیزر کرج باید صبر داشته باشید زیرا همانگونه که قبلا گفته شد اين روش طی چند جلسه انجام مي شود. فاصله بین لیزر موهای زائد ۴ تا ۶ هفته است که در این زمان موهای جدید رشد کرده و موهای مرده از بین می روند.
روش لیزر موهای زائد کرج به گونه‌ای تنظیم شده است كه بخش مورد نظر از پوست و موی شما اثر بگذارد و وقتی كه از لیزر موهای زائد استفاده می کنید شعه‌های آن بر روی فولیکول‌های مو اثر خواهد گذاشت و جلوي رويش مجدد موهاي زائد را خواهد گرفت.

چه كساني نبايد لیزر موهای زائد کرج انجام دهند !

.افرادي كه باردار هستند
.وجود اختلالات هورموني
.مصرف داروهاي خاص
.كساني كه داراي سابقه بيماري هاي قلبي هستند
• همچنين كساني که مشکلات عصبی دارند و ممکن است محل درمان را دستکاری کنند.
• افرادي كه براي درمان روماتيسم از دارو استفاده ميكنند
• اين افراد كانديد هاي خوبي براي ليزر موهاي زائد نيستند.